اخبار ریز و درشت از پاس همدان

میثم ناصرنژاد 

خبرهای ریز و درشت و شنیده ها از حواشی و اردوی تیم فوتبال پاس همدان منتشر شده در ستون فالگوش روزنامه هگمتانه مورخ 11/08/88 : 

مهرداد کریمیان این روزها هوایی شده و قصد بازگشت به تیم پاس را ندارد. باشگاه مقاومت هم اکنون در حال رایزنی با مسوولان ارشد همدان برای جذب این بازیکن شیرازی هستند.

نیمکت نشینی هادی رمضانی و سعید بیات هم چنان بازتاب های مختلفی نزد منتقدان فنی تیم پاس دارد. 


این روزها سایت باشگاه پاس با اخبار آبکی نمایی نامطلوب را به لحاظ محتوا نزد مخاطبان دارد. از عرق گیری و استحمام بازیکنان گرفته تا کی هست، کی نیست!! بر روی خروجی این سایت قرار گرفته است! 


شنیده می شود باشگاه پاس درصدد راه اندازی مجدد نشریه پاس جوان است. از آنجا که این نشریه در ادوار گذشته با مطالبی عامیانه و بیشتر تعریف و تمجید از تیم و باشگاه بوده و مدیریت باتجربه در آن دیده نمی شود، جایگاهی در بین مخاطبان نشریات ورزشی ندارد. 


سرهنگ ملاقاسمی از بازنشستگان نیروی انتظامی که این روزها زمام امور مهمانسرای تیم پاس را برعهده دارد، با مدیریت قاطع خود شرایط خاصی را در این مکان ایجاد کرده است.  


دو دستگی در بین لیدرها در شرایطی است که این روزها خبر از تغییرات گسترده در کانون هواداران به گوش می رسد. گفته می شود از تعداد لیدرهای تیم پاس کاسته خواهد شد. 


گفته می شود خبرنگاران ورزش نویس همدان قرار است در پایان بازی پاس مقابل سایپا در صورت حضور مدیر روستا در کنفرانس خبری، حسابی از خجالت این مربی درآیند. مدیر روستا تاکنون در نشست های خبری بازی های خانگی پاس حضور نیافته است. 


مهرداد کریمیان در محافل غیر رسمی اعلام کرده که دوست دارد در دوران گذران سربازی اش در تیم مقاومت باشد.  


با گذشت چند هفته از انتصاب سردار ملاحی به عنوان مدیرعامل باشگاه پاس، اما تاکنون نشستی خبری از سوی روابط خصوصی باشگاه صورت نگرفته است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد