تمام بردهــایی که از کـفمان پرید؛

بلا کم بود شکست مقابل ملوان هم اضافه شد 
میثم ناصرنژاد 

هگمتانه – سرویس ورزش: تیم پاس همدان در 15 هفته گذشته لیگ برتر هشت باخت کسب کرده و این باخت ها سبب نشده که بازنگری مناسبی برای پایان دادن به ناکامی سبزپوشان صورت بگیرد.
پاسی ها می بازند و این رکورد هم چنان پابرجا است، حتی برد فولاد هم کم رنگ نمایان می‌شود تا آنچه را که امیدوار به داشتن و حفظ آن هستیم هم از کفمان بپرد.

انگار بازیکنان به این باخت ها خارج از خانه عادت کرده اند و تیم های بالاتر از پاس در جدول لیگ بسان غولی می مانند که شکست آنها دست نیافتنی شده است.
مقابل ملوان هم باختیم، مثل بازی با راه آهن، مقاومت و حتی شاهین! که بازنده اعلام شدیم. به همین راحتی و بدون اینکه نقش مقصران علنی شود.
مدیریت باشگاه تغییر می کند اما این تغییر و تحول هم نشانی از دگرگونی نمی دهد. آنهایی که باید نباشند، هم چنان هستند و بسان سرجهیزیه ای می مانند که به باشگاه هدیه شده اند.
گویای واقعیت بر این است که پاس از ریشه خراب است. بحران، فضای این تیم را نامتوازن کرده و تلاش مدیریت جدید هم کارساز نیست.
کریمیان می رود بدون اینکه واهمه ای از عواقب نبودش در تیم داشته باشد. عزیز محمدی هم در این موقعیت سرباز می شود. سه امتیاز (هدیه منصورخان پورحیدری) از بابت بازی شاه علی دوست سه اخطاره مقابل شاهین بوشهر از تیم کسر می شود، تفاضل منفی دو گل هم به داشته های پاس اضافه می شود و از سوی دیگر، مدیر روستا هم تاکتیک یکنواخت که در این چند هفته بارها از پاس شاهد هستیم را در زمین انزلی پیاده می کند!
احمدزاده هم هوشیار بود که در نیمه دوم با قفل تاکتیک پاس مبنی بر ارسال توپ های بلند پشت مدافعان توانست تیمش را از یک سه امتیاز شیرین برخوردار کند.
به راستی سردار ملاحی در کجای کار قرار دارد. آیا اختیار تام برای به کرسی نشاندن اهدافش در پاس را دارد؟
مگر نه اینکه این تغییرات باید دستاوردی داشته باشد و رویکرد باشگاه را به سمت رشد و بالندگی تغییر دهد. بازهم باختیم و این باخت هم سبب نشد بدانیم اوضاع تیم را چه باید شود.
در این بین تلاش و پشتکار سردار ملاحی و همراهان تازه واردش بر هیچ کس پوشیدنی نیست اما چه سود وقتی هنوز جریان سبز بر روی خط قرمز حرمت دارد.
این درست که سهم مدیریت جدید از بدو حضور تا به اینجا یک برد، دو تساوی و دو شکست است اما نباید فراموش کرد که تکیه بر این شرایط قطعاً پاس را در ورطه سقوط قرار می دهد.
شرایطی که گویا قرار نیست تغییر در آن صورت بگیرد و اعم از کادر فنی، بازیکن و چارت باشگاه سهمی از آن دارند. آنچه مشهود است، این پاس، طراوت لازم را ندارد و باید به این شرایط هرچه سریعتر پایان داد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد