ملاحی : با گذشت پنج هفته از حضورم در پاس نمی‌توانم معجزه کنم

مدیرعامل باشگاه پاس همدان با اشاره به نتایج اخیر این تیم گفت: با گذشت پنج هفته از حضورم در پاس نمی‌توانم معجزه کنم.

کریم ملاحی افزود: نتایج ما از هفته یازدهم خود بیانگر شرایط رو به بهبود پاس است و از این پس هم تلاش می‌کنیم نتایج بهتری را کسب کنیم. به هر شکل مدت زیادی از حضور ما در پاس نمی‌گذارد ونیاز به زمان کافی داریم.

وی با اشاره به شرایط چند هفته گذشته پاس با مدیر روستا گفت: به فراز و نشیب در کسب امتیازات اعتقادی نداریم. تیم ما نسبت به گذشته نتایج بهتری کسب کرده و روند صعودی در پاس کاملا مشهود است.

مدیرعامل باشگاه پاس در رابطه با باخت روز گذشته این تیم مقابل ملوان خاطر نشان کرد: بازیکنان ما در این دیدار عملکرد خوبی را از خود به جای گذاشتند ولی ملوانان در زمین خود بازی می‌کردند و در نهایت هم برنده این دیدار بودند. من اعتقاد دارم که نتیجه عادلانه این دیدار تقسیم امتیازات بین دو تیم بود.

وی در ادامه با رد شایعه حضور عمران‌زاده در پاس تصریح کرد: ما در تعطیلات نیم فصل قطعا تیم خود را در خط هافبک و حمله تقویت خواهیم کرد اما نیازی به عمران‌‌زاده نداریم. البته تاکنون بر سر جذب بازیکن مشخصی به اتفاق نظر نرسیده‌ایم.

ملاحی همچنین آینده پاس را کاملا روشن عنوان کرد و گفت: قطعا با برنامه‌ریزی مناسب در تعطیلات نیم‌فصل، پاس را به شرایط ایده‌آل برمی‌گردانیم و مطمئن باشید که آینده برای ما بسیار روشن است.

مدیرعامل باشگاه پاس در واکنش به بحث دوپینگ که این روزها به سر زبان‌ها افتاده است، تاکید کرد: متاسفانه بحث دوپینگ هر چند وقت یکبار مطرح می‌شود اما هیچ‌کس مدرک و ادله‌ای ارائه نمی‌کند. به شخصه اعتقادی به دوپینگ در سطح گسترده نداشته و ندارم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد