اگر منتظر جواب فیفا باشیم لیگ تمام خواهد شد

مدیرروستا: به جای تمرین کردن مجبوریم حرف بزنیم 

علی‌اصغر مدیرروستا پس از قبول هدایت پاس همدان، هنوز بردی به دست نیاورده و امیدوار است مقابل فولاد اولین پیروزی را جشن بگیرد.

مدیرروستا در مورد بازی با فولاد می‌گوید: «هر دو تیم در شرایطی یکسان به مصاف هم می‌روند و نیاز مبرمی به کسب 3 امتیاز دارند. البته ما در این مسابقه میزبان هستیم و باید از این شرایط استفاده کرده و در نهایت 3 امتیاز را بگیریم.» 

مدیرروستا تاکید می‌کند: «فوتبالدوستان همدانی از پاس توقع دارند و هیچ فرصتی برای اشتباه وجود ندارد. بچه‌ها بابت باخت قبلی مقابل سفارت سپاسی هنوز هم ناراحت هستند و باید تحت هر شرایط 3 امتیاز دیدار با فولاد را بگیریم تا شرایط مناسبی پیدا کنیم.»

مدیرروستا در ادامه حرف‌هایش در مورد فشردگی مسابقات که باعث اعتراض اکثر مربیان شده است، می‌گوید: «این شرایط برای تیم‌هایی که مهره ندارند مشکلات زیادی را به وجود می‌آورد. در حال حاضر نیمکت ما تقریبا خالی است و فشار زیادی به بازیکنان وارد می‌شود که این به نفع ما نیست. از طرفی من برای خارج کردن پاس از این شرایط احتیاج به جلسات تمرینی دارم ولی هر 4 روز یک بار بازی‌ها برگزار می‌شود و ما مجبوریم به جای تمرین کردن بیشتر حرف بزنیم و روی شرایط روحی و روانی آنها کار کنیم تا تمرینات با شادابی خاصی برگزار شود.»

مدیرروستا در مورد بازنده اعلام شدن پاس که از یک بازیکن 3اخطاره در دیدار با شاهین بوشهر استفاده کرده بود، می‌گوید: «طبق اعلام ناظر فدراسیون و سازمان لیگ، روزبه شاه‌علی دوست مشکلی برای بازی نداشت. به هرحال باشگاه درخواست تجدیدنظر کرده و قرار است شورای استیناف رای نهایی را صادر کند.

مدیرروستا در پاسخ به این سئوال که آیا احتمال دارد در صورت عوض نشدن رای به فیفا شکایت کنید، می‌گوید: «اولا که ما تابع مقررات داخلی هستیم در ضمن اگر بخواهیم به فیفا شکایت کنیم تا زمانی که جواب بگیریم لیگ تمام خواهد شد!»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد