شاه علی دوست : نباید من قربانی اشتباهات داوری می شدم

هافبک پاس همدان پس از بخشودگی محرومیت دو جلسه ای اش گفت : گزارش نادرست داور بازی پاس – استقلال باعث حضور غیر موجه من در بازی مقابل شاهین شد بنابراین نباید من قربانی می شدم .

روز به شاه علی دوست عنوان کرد : در آستانه بازی با شاهین بوشهر ، به یاد نداشتم که چند کارت زرد دارم و چون خودم از بازیها فیلمی در اختیار نداشتم ، از سرپرست تیم خواستم استعلام بگیرد که ذر پاسخ اعلام شد دو کارته هستم و نه سه کارته !  

بنابراین مقابل شاهین بوشهربازی کردم و پس از بازی ،تیم شاهین با استناد به فیلم هایی در آن مشخص است من کارت گرفته ام ، به فدراسیون اعتراض کرد که شاه علی دوست سه کارته بازی کرده است ؟

وی ادامه داد : گرچه موضوع صحت داشت اما این اشتباه از سوی داور بازی پاس – استقلال اهواز رخ داده بودنه عامل دیگری بنابراین می بایستی وی پاسخ گو می شد نه من و باشگاهم.

شاه علی دوست در خصوص چگونگی رفع محرومیتش اظهار داشت : تلاش های مسئولین تیم باعث شد مسئولین مربوط بطور کامل در جریان بی اطلاعی من از موضوع قرار گرفته و در خصوص محرومیت دو جلسه ای تجدید نظر کنند .    

وی در مورد بازی روز گذشته تیمش برابر مقاومت سپاسی گفت : نسبت به بازیهای قبل، بازی خوبی ارائه ندادیم. به عقیده بیشتر از اینکه تاکتیکی بازی کنیم، فیزیکی بازی کردیم. ما نتوانستیم در خلق موقعیت گلزنی مؤفق عمل کنیم و با وجود اداراه بازی در طول 80 دقیقه ، یک گل از حریف خوردیم و باختیم. 

هافبک پاس در خاتمه تأکید کرد : با عبرت گرفتن از باخت روز گذشته ، آماده بازی با فولاد می شویم تا سه امتیاز با ارزش در خانه کسب کنیم .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد