پاس صلابت لازم را نداشت

مدیرروستا: پیروزی حق مقاومت سپاسی بود  

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان با بیان اینکه بازیکنان ما آمادگی لازم را نداشتند،گفت:حق تیم فوتبال مقاومت سپاسی بود که برنده این دیدار شود.

علی اصغر مدیر روستا در جمع خبرنگاران افزود: تیم میزبان برابر ما بازی بسیار خوبی را انجام داد و نسبت به گذشته متحول شده بود و تیم پاس در مصاف با تیم فوتبال مقاومت سپاسی صلابت و نشاط لازم را نداشت. 

وی ادامه داد: ما خوش شانس بودیم که گلهای بیشتری را دریافت نکردیم با این حال نباید از فشردگی مسابقات لیگ نیز غافل شد ضمن اینکه ما دو بازی سخت را پشت سر گذاشته بودیم . تیم پاس طی چند روز گذشته دو بازی سخت را در هر 4 روز یک بار انجام داده بود به همین خاطر کمی در مصاف با مقاومت خسته به نظر می رسید.

مدیر روستا درمورد قضاوت این دیدار نیز،گفت: داور بازی چند خطا به نفع تیم مقاومت گرفت و روی هم رفته قضاوت خوبی نداشت .

دیدار تیم‌های فوتبال مقاومت سپاسی و پاس همدان در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال بعد از ظهر جمعه با نتیجه یک بر صفر به سود مقاومت پایان یافت . 

نظرات 2 + ارسال نظر
دریا 1388/08/02 ساعت 13:24 http://www.onlyyou.blogsky.com

اگر به باده‌ی مشکین دلم کشد شاید

که بوی خیر ز زهد و ریا نمی‌آید

جهانیان همه گر منع من کنند از عشق

من آن کنم که خداوندگار فرماید...

ابوذر 1388/08/02 ساعت 16:11

سلام آقا علی

راستش من اول بخاطر دعوتنامه بالاترین مزاحم شدم یعنی مشخصات شما رو از بالاترین پیدا کردم ولی یک نکته رو حیفم اومد نگم حتی اگه فکر کنید بخاطر دعوتنامس:

خداوکیلی وبلاگ کامل و جامعی راه اندازی کردید

من خودم خبرنگاری خوندم (دانشکده انجمن صنفی روزنامه نگاران ایران) و به ورزش بخصوص فوتبال و تیم پرسپولیس هم علاقه دارم

خلاصه همه چیز وبلاگ در حد تیم ملیه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد