بازگشت پاسی های سابق

خانه تکانی اساسی در پاس همدان

علی ثقفی 

خبرگزاری فارس : مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل پاس همدان با حضور اعضاء هیئت مدیره باشگاه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان ، عصر دیروز (پنج شنبه) اعضاء هیئت مدیره باشگاه پاس همدان با حضور در تمرین این تیم در ورزشگاه شهدای قدس رسماً تغییر کادر مدیریتی باشگاه را اعلام کردند .

دکتر بهروز مرادی استاندار همدان ، دکتر حاجی بابایی و سید محمدکاظم حجازی نمایندگان مردم همدان در مجلس شورای اسلامی ، سید عبدی افتخاری مدیرکل تربیت بدنی استان و عباس صوفی رئیس هیئت فوتبال استان همدان پس از گذشت دقایقی از تمرین ، با حضور در سالن اجتماعات ورزشگاه شهدای قدس مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل باشگاه پاس را آغاز کردند .

در این نشست ، ابتدا دکتر حاجی بابایی با بیان اینکه پیش از بازی با صبای قم صحبتهایی بین اعضاء هیئت مدیره در خصوص اعمال تغییرات در صورت عدم نتیجه گیری مطرح شده بود ، گفت : پس بازی باراه آهن که نتیجه مطلوبی را در بر نداشت چندین گزینه را برای هدایت پاس مد نظر قرار دادیم اما با توجه به اینکه اولیایی زیاد زحمت کسیده بود و خسته شده بود از ما خواست که فقط به عنوان عضو هیئت مدیره به کار ادامه دهد .

حاجی بابایی تاکید کرد : کاری که اولیایی در این دو سال باری ما انجام داد بسیار ارزشمند بود و اینکه پاس تا به اینجای کار سر پا مانده حاصل زحمت او است .

وی ادامه داد : پس از مذاکرات انجام شده در هیئت مدیره خود اولیایی تیمسار کریم ملاحی را که 9 سال سابقه در پاس تهران به عنوان مدیر عامل به کار مشغول بوده را به ما معرفی کرد و اولیایی همچنان به عنوان بزرگتر و و محور سیاست گذاری در تیم باقی خواهد ماند .

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در پایان تاکید کرد : همه ما قدتمندانه از مدیرعامل و سرمربی حمایت می کنیم و اولیایی هم همچنان مورد حمایت ما خواهد بود . امروز کسانی در پاس حاضرند که سالها برای این تیم زحمت کشیده اند و باید به سمتی برویم که پاس همچون گذشته در فوتبال کشور تاثیر گذار باشد .

در ادامه سید محمد کاظم اولیایی با تمجید از انتقال پاس از تهران به همدان ، گفت : دو سال ماموریت من در خرداد ماه امسال به پایان رسیده بود و من در همان زمان تخلیه خودم را مکتوب اعلام کردم اما اعضاء هیئت مدیره به علت گرفتاری در مسائل سیاسی ، اجتماعی از من خواستند که طبق روال قبل ادامه دهم .

وی تاکید کرد : آمدن پاس به همدان مهم بود اما حفظ آن مهمتر است و در ما نباید سیاست را در ورزش دخیل کنیم که بعداً به بن بست بخوریم .

مدیرعامل سابق سبزپوشان ضمن تشکر از کلیه عوامل اجرایی استان و اعضای هیئت مدیره گفت : مسائل فوتبالی باید در قالب فوتبال حل شود و من در این زمینه حرفی برای گفتن ندارم .

سپس دکتر بهروز مرادی با بیان اینکه روزهای سختی را سپری کرده ، گفت : این روزها در مقابل جمع کثیری از مردم علاقمند به تیم پاس قرار داشتم که باعث نگرانی من شده بود .

استاندار همدان ادامه داد : برای جایگزینی اولیایی باید یک فرد برجسته را انتخاب می کردیم که این فرد کسی نبود جز تیمسار ملاحی که سابقه قهرمانی در کشور و آسیا را نیز داشت و از وی خواستم که قبول زحمت کرده و در این بخش نقش آفرینی کند .

دکتر مرادی در پایان خاطر نشان کرد : هیچ کس حق تخریب منصوریان را ندارد ، او آینده درخشانی دارد و هر چه داشت رو کرد اما برای او زود بود که سرمربی شود .

سید محمد کاظم حجازی در ادامه گفت : ما نباید فکر کنیم کسانی که در این مدت پاس را از نظر فنی و مدیریتی نقد کردند ، مخالف تیم بودند . در بساری از موارد کار این افراد قابل تقدیر بود چرا که کسانی که در خارج از گود مسائل را پیگیری می کنند ریزبینانه تر مشکلات را می بینند .

حجازی در خاتمه از مدیر روستا ملاحی خواست که از نظرات و دیدگاههای منتقدین استفاده و موارد راه گشا را به کار بندند .

پس از پایان نشست با حضور کلیه حاضرین مراسم معارفه در رختکن تیم پاس و در حضور بازیکنان با معرف ملاحی و مدیر روستا خاتمه یافت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد