حاشیه های دیدار تیمهای پاس همدان و راه آهن

تاکتیک جدید مدیرعامل سبزپوشان کار ساز نشد 

حضور اولیایی در بین هواداران ، تجلیل از پرسنل نیروی انتظامی و تاخیر داوران در ابتدای بازی از جمله حواشی دیار تیمهای پاس همدان و راه آهن شهر ری بود . 

دیدار تیمهای فوتبال پاس همدان و راه آهن شهرری که در چارچوب هفته دهم رقابتهای لیگ برتر فوتبال باشگاههای کشور عصر دیروز (سه شنبه) در همدان برگزار شد با حواشی زیادی همراه بود.

ü       در ابتدای بازی داوران با 2 دقیقه تاخیر وارد زمین شدند و در حالیکه قرآن مجید در ورزشگاه تلاوت می شد و بازیکنان دو تیم به صف ایستاده بودند ، جای داوران در بین دو دسته بازیکنان خالی بود . گویا علت تاخیر داوران به تلاش برای هماهنگ کردن گوشیهای مخصوص بوده که در نهایت هم این امر میسر نشد . 

ü       کانون هواداران پاس پلاکاردی با مضمون تبریک هفته نیروی انتظامی تهیه کرده بود .

ü       دو تیم در اقدامی جالب در ابتدای بازی به اتفاق هم عکس دسته جمعی گرفتند . باور تماشاگران بر این بود که این اتفاق جهت ایجاد وفاق و روحیه دوستی انجام شده اما بعداً مشخص شد که علت این کار عکس تبلیغاتی برای شرکت تولید کننده پیراهن دو تیم بوده است .

ü       سید محمدکاظم اولیایی ، مدیرعامل سبزپوشان در اقدامی جالب در جمع هواداران حاضر شده بود و تا پیش از دریافت گل از روی سکو ها بازی را دنبال کرد . پس از دریافت گل توسط تیم پاس ، اولیایی به سرعت آن منطقه را  ترک کرد و تاکتیکی که اتخاذ کرده بود کارساز نیافتاد ، چرا که هواداران پاس تا پایان بازی حسابی از شرمندگی وی و پورحیدری درآمدند .

ü       در بین دو نیمه در مراسمی ویژه از پرسنل و مسئولان نیروی انتظامی از طرف هیئت فوتبال و اداره کل تربیت بدنی استان همدان تقدیر به عمل آمد .

ü       مهرداد کریمیان ، هافبک تیم فوتبال پاس همدان پس از تعویض به نیمکت تیم اعتراض کرد . کریمیان مدعی بود که یدالله اکبری بیشتر از او شرایط تعویض را داشته است .

ü        درپایان بازی علیرضا منصوریان که نتوانسته بود نتیجه لازم را کسب کند ، بالاجبار از سمت خود استعفا کرد.

ü       هواداران معترض پس از اطلاع از استعفای منصوریان برای اینکه اعتراض خود را به پورحیدری به عنوان مقصر اصلی ناکامی های پاس نشان دهند ، منصوریان را تشویق کردند.  

ü       علی رغم پیوستن مجید جلالی به تیم فولاد خوزستان ، هواداران پاس بار دیگر خواهان حضور وی در همدان شدند .

ü       علیرضا منصوریان پس از پایان بازی در کنفرانس مطبوعاتی شرکت نکرد .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد