حاشیه ها و نمای کلی دیدار تیمهای شاهین بوشهر و پاس همدان

مسابقه فوتبال بین تیمهای شاهین بوشهر و پاس همدان از هفته نهم لیگ برتر کشور با نتیجه مساوی به پایان رسید. 

دیدار تیمهای شاهین بوشهر و پاس همدان از هفته نهم لیگ برتر، ساعت 17 و 15 دقیقه امروز با حضور بیش از 20 هزار تماشاگر با قضاوت خداداد افشاریان در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر برگزار شد و دو تیم به نتیجه تساوی یک بر یک دست پیدا کردند.

در حالی که کمتر از 12 دقیقه از آغاز این بازی گذشته بود، تیم پاس همدان بر روی یک ضد حمله توسط صابر میر قربانی به گل رسید و این گل، ورزشگاه پر شور بوشهر را به سکوتی تلخ وادار کرد.
پس از به ثمر رسیدن این گل، تیم شاهین بوشهر بازی را در اختیار گرفت و چند حمله را بر روی دروازه پاس همدان تدارک دید که هر بار با مقاومت خط دفاعی این تیم مواجه شد و نیمه نخست این دیدار با تک گل پاس همدان به پایان رسید.
با شروع نیمه دوم نیز تیم شاهین بر شدت حملات خود افزود و چند صحنه خطرناک را بر روی دروازه پاس همدان خلق کرد.  

در دقیقه شصت این دیدار بود که تیم شاهین از حملات منسجم خود نتیجه گرفت و عبدالله کرمی با یک فرار تماشایی و جا گذاشتن مدافع حریف و با یک ضربه زیبا، توپ را با تور دروازه پاس آشنا کرد و بازی را به تساوی کشاند و ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر را غرق در شادی کرد.
شاگردان محمود یاوری پس از به ثمر رساندن گل تساوی و در حالی که از حمایت یکپارچه تماشاگران خود نیز برخوردار بودند، چند حمله را بر روی دروازه پاس تدارک دیدند که نتوانستند از حملات خود به گل برسند و در نهایت این بازی با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.
تیم شاهین بوشهر با این تساوی از نه بازی خود، صاحب هشت امتیاز شد در رده سیزدهم جدول لیگ برتر قرار گرفت و تیم پاس همدان نیز با همین تعداد بازی، شش امتیازی شد و در رده شانزدهم جدول باقی ماند.  

 

حاشیه ها و آمار این دیدار  


*ورزشگاه 15 هزار نفری شهید بهشتی بوشهر بار دیگر شرمنده تماشاگران شد و در حالی که بالغ بر 20 هزار نفر موفق به ورود به ورزشگاه شدند، بیش از پنج هزار نفر نیز پشت درهای ورزشگاه ماندند و نتوانستند وارد ورزشگاه شوند.

* تیم شاهین پارس جنوبی در این دیدار، هشت موقعیت گل خطرناک داشت و تیم پاس همدان چهار موقعیت خطرناک را به دست آورد.

* هواداران شاهین پارس جنوبی در این دیدار از ابتدا تا انتهای دیدار به تشویق تیم خود پرداختند و یک لحظه نیز از تشویق شاهین فارغ نشدند.

* محمود یاوری که نتایج بسیار خوبی با شاهین بوشهر در لیگ برتر کسب کرده، مورد تشویق بی امان تماشاگران بوشهری قرار گرفت و در چند نوبت به ابراز احساسات تماشاگران نیز پاسخ داد.

* داور این دیدار در این مسابقه سه بار کارت زرد را به بازیکنان دو تیم نشان داد که سهم پاس دو کارت و سهم شاهین نیز یک کارت زرد بود و هیچ بازیکنی با کارت قرمز داور مواجه نشد.

* هر کدام از تیمهای شاهین بوشهر و پاس همدان صاحب پنج کرنر شدند و هر کدام از دو تیم، دو بار نیز در تله آفساید یکدیگر گرفتار شدند.

* نظم و انضباط حاکم بر بازی از نکات دیدنی این مسابقه بود که توسط نیروی انتظامی و مسئولان برگزاری مسابقه حاصل شد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد