درپی نتایج ضعیف پاس در چند بازی گذشته

پورحیدری: تاکنون از قضاوت ها لطمه زیادی خورده ایم 

مدیر فنی تیم فوتبال پاس همدان در مورد آخرین وضعیت تیمش گفت: تیم ما خوب نتیجه نمی گیرد و قطعاً به لحاظ فنی مشکلاتی داریم که باید رفع کنیم اما باور کنید تاکنون از داوری ها لطمه زیادی خوردیم و قضاوت ها اصلاً خوب نبوده است. 

منصور پورحیدری افزود: امسال تیم خوبی در اختیار داریم، ولی متأسفانه خیلی خوب نتیجه نمی گیریم و باید روی نقاط ضعف و مشکلات فنی مان کار کنیم تا این روند به پایان برسد و پاس بتواند نتایج مطلوب و درخور این شهر را کسب کند.

وی ادامه داد: از ابتدا برنامه ریزی خوبی داشتیم، اما مشکلاتی بر سر راهمان به وجود آمد به خصوص که واقعاً در بازی آخر به ما صدمه زد و من اعتقاد دارم که اگر مشکلات داوری در این دیدار گریبانگیر ما نمی شد قطعاً بازنده این بازی نبودیم و حداقل می توانستیم کار را با تساوی به پایان برسانیم.

پورحیدری اضافه کرد: مطمئناً از این هفته جبران خواهیم کرد و با رفع نقاط ضعف تلاش می کنیم که از بازی آتی نتایج بهتری را کسب کنیم و حداقل جایگاه پاس را در جدول تغییر دهیم.

نظرات 1 + ارسال نظر

سلام
تبریک میگم امیدوارم تو کارت موفق و پیروز باشی
اگر مطلب قشنگ و مفیدی داشتی خوشحال میشم تو تالار دیدو باز دید هم مطالب زیباتو بخونم و ببینم .
فرق نداره سرگرمی و تفریحی میخواد باشه یا ادبیات و هنر و ورزش و حتی آموزشی ، نرم افزار و سخت افزار و بازی ها و هم جای خود داره ، راستی بخش گالری عکس هم هرچی بخوای توش میتونی پیدا کنی برای استراحتم میتونی بیایی تو بخش جیغ و داد ( کل کل )
حالا اگر از ما هم مطلب برداشتی نمیخواد بگی منبع کجاست فقط لینک مارو بذار تو لینک دوستانت ما رم جزئی از دوستات بدون
در کل برات آرزو موفقیت دارم دوست عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد