هشدار اولیایی به کادر فنی تیم فوتبال پاس

مدیرعامل باشگاه پاس همدان در جلسه ای که با حضور اعضای کادر فنی تیم برگزار شد، به آنان برای کسب نتایج لازم در سه بازی آینده هشدار داد.  
کاظم اولیایی اظهار داشت: در جلسه روز گذشته در حضور مربیان و اعضای کادر فنی تیم به آنها تذکر جدی دادم که اگر از بازی هفته آینده به بعد امتیاز مورد نظر را کسب نکنند برای آنها تدبیر دیگری خواهم اندیشید که ممکن است این کار من به مذاق برخی از آنها خوش نیاید.

وی ادامه داد: چون کارنامه و عملکرد واقعی تیم ها بعد از یک سوم بازی های کل لیگ مشخص می شود و بهانه ای برای مربیان و عملکرد ضعیف آنها باقی نمی ماند، این مورد را از قبل به کادر فنی تذکر دادیم که در صورت تداوم ناکامی ها در سه بازی آینده تصمیمات جدیدی اتخاذ خواهد شد.
اولیایی در پاسخ به این سئوال که مسئولیت نتایج اخیر بر عهده کیست یادآور شد: به هر حال پورحیدری مدیرفنی تیم ما بوده و وی در خصوص نتایج تیم باید پاسخگو باشد.به تبع آن سایر اعضای کادر فنی و همه مربیان نیز باید در خصوص نتایجی که تاکنون به دست آمده، جوابگو باشند.
مدیرعامل باشگاه پاس همدان در ادامه در خصوص شکست مقابل سپاهان تاکید کرد: علیرغم تلاش زیاد بازیکنان ما در آن بازی دو عامل "اشتباهات فردی" که بیشتر متوجه دروازه بان ما بود و "اشتباهات داوری" زمینه را برای شکست ما فراهم کرد.
اولیایی افزود: ما در بازی مقابل سپاهان بدتر از حریف نبودیم که اینگونه شکستی را پذیرا باشیم. با این حال تیم سپاهان نیز عملکرد خوبی داشت و نباید با این صحبت ها پیروزی آنها را زیر سئوال ببریم. با این حال هنوز هم می گویم که چیزی از حریف کمتر نداشتیم و بازیکنان ما با تمام توان خود در این بازی ظاهر شدند.
وی در پایان گفت: تمرینات ما بعد از بازی مقابل سپاهان ادامه دارد و امیدوارم که از هفته آینده بتوانیم خود را از این شرایط بیرون بکشیم.
دیدار تیم های فوتبال سپاهان و پاس همدان از هفته ششم لیگ برتر با نتیجه 3 بر 1 به سود تیم سپاهان به پایان رسیده بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد