خبری از مصاحبه و اعتراض جنجالی نیست

اولیایی عوض شده است

ایران ورزشی- یکشنبه قبل از بازی سپاهان - پاس همدان مصاحبه‌ای از مدیرعامل پاس همدان روی خروجی یکی از خبرگزاری‌ها قرار گرفت.  

مصاحبه‌ای که در آن کاظم اولیایی حسابی برای سازمان لیگ خط و نشان کشیده و گفته بود اگر ابراهیم توره برای سپاهان بازی کند او درباره پشت پرده صدور کارت بازی‌اش افشاگری می‌کند.  

مصاحبه اولیایی نشان می‌داد که باید منتظر جنجال جدیدی بود. جنجالی از جنس همان که در هفته اول و بعد از بازی پاس – استیل‌آذین اتفاق افتاد. نیمه دوم بازی ابراهیم توره وارد بازی شد و حسابی هم سپاهان را در فاز تهاجمی متحول کرد. توره گل دوم سپاهان را زد.  

همه چیز نشان می‌داد که باید انتظار مصاحبه تندی از اولیایی علیه سازمان لیگ داشت. مخصوصاً اینکه در جریان بازی هم داور دو صحنه مشکوک پنالتی را به نفع پاس نگرفت اما انگار کاظم اولیایی همان اولیایی هفته اول نبود.  

اولیایی که بعد از آن دیدار و بعد از آنکه داوران، سازمان لیگ و مالکان استیل‌آذین را حسابی مورد حمله قرار داده و آنها را به عناوین مختلف متهم کرده بود کلی درگیر کمیته انضباطی بود و این بار به همین خاطر در اصفهان رویه خود را تغییر داده بود.  

در همدان و در VIP اولیایی با امیر مهریزی – مدیرعامل استیل‌آذین – درگیری لفظی پیدا کرد تا او به حالت قهر از جایگاه ویژه خارج شود. عصبانیت اولیایی هم به خاطر جذب محمد غلامی توسط استیل‌آذین بود و اولیایی عقیده داشت این کار ناجوانمردانه و غیرقانونی انجام شده است.  

یکشنبه شب اما وضعیت فرق داشت، هرچند این بار هم گفته می‌شد به خاطر ابهام در ITC توره، اولیایی حسابی ناراحت است و حضور او در ترکیب حریف را غیرقانونی می‌داند اما مثل قضیه غلامی، مدیرعامل همدانی جنجال نکرد.  

همان ابتدا که در VIP او به طرف محمدرضا ساکت رفت و با او خوش و بش گرمی کرد معلوم بود که اولیایی برای دعوا به اصفهان نرفته است.  

حالا هم مصاحبه‌ای که از او یکشنبه روی خبرگزاری گذاشته شده را تکذیب می‌کند: «اصلاً در مورد ابراهیم توره و ITC‌اش مصاحبه نکرده‌ام.  

اصلاً اعتراضی به این قضیه نداشتم.» اولیایی اما دیروز درباره داوری معترض بود اما نه مثل هفته اول.  

این بار هیچ کس متهم به رشوه‌گیری نشد: «ما مطمئن هستیم که دو پنالتی صد درصد را برای ما داور نگرفت. اصلاً شکی در این قضیه نداریم. کارشناسان و تماشاگران اصفهانی هم آن را قبول داشتند.  

عنایت باید فکر جدی برای داوری بکند. این داور در حد بازی ما نبود. چهارشنبه به فدراسیون می‌روم تا در این باره صحبت کنم.» اما اولیایی این بار اصلاً نمی‌خواهد جنجال کند.  

هرچند تیمش یکشنبه خوب بازی کرد و شاید محق‌تر از دیدار اول برای برد بود. اشتباهات داوری هم مشهودتر به نظر می‌رسید. اما اولیایی نمی‌خواهد جنجال کند.  

اولیایی بعد از جلسات کمیته انضباطی در اول فصل انگار کامل عوض شده است. شاید هم این موضوع به خاطر فشار مجمع باشگاه درباره مصاحبه‌های جنجالی او باشد.  

مصاحبه‌هایی که او علیه همه از جمله رییس تربیت بدنی ستاد نیروهای مسلح انجام داده بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد