پاسی ها با تهیه فیلم به فدراسیون می روند

مردای و ترکی به صفر کیلومترها اعتراض کنند!

باشگاه پاس همدان در اعتراض به داوری های لیگ برتر اقدام به تهیه فیلمی از اشتباهات داوری کرده و قصد دارد آن را در اختیار کمیته داوران قرار دهد.  

به اعتقاد مسئولان باشگاه پاس اشتباهات داوری در دیدار این تیم با سپاهان فاحش بوده و به همین دلیل مسئولان باشگاه با تهیه فیلمی از اشتباهات داوری این بازی و بازی های گذشته پاس قصد دارند اعتراض خود را به گوش مسئولان کمیته داوران برسانند.
مدیرعامل باشگاه پاس همدان با تائید این خبر گفت : می خواهیم کمیته داوران با تماشای این فیلم نظر خود را اعلام کند تا ببینیم ما اشتباه می کنیم یا داوران. در اصفهان عالم و آدم دیدند که چگونه حق تیم پاس خورده شد. گل سوم سپاهان خطای هند بود و داور از گرفتن دو پنالتی مسلم به سود پاس نیز چشم پوشی کرد ، ولی متاسفانه شاهدیم که کمیته داوران تحت هیچ شرایطی زیر بار اشتباهات داوری نمی رود. می دانیم حتی در صورت قبول اشتباهات هم نتیجه بازی تغییری نمی کند اما دوست نداریم کمیته داوران با باشگاه سر ناسازگاری بگذارد.
اولیایی ادامه داد : به نظرم داوران باتجربه مثل مرادی و ترکی باید خودشان نسبت به داوری ها معترض شوند. اینکه نمی شود چند داور صفر کیلومتر تمام داوری ها را زیر سوال ببرند.
مدیرعامل پاس خاطر نشان کرد : خودم هم فردا به فدراسیون فوتبال می روم تا از حقمان دفاع کنم.به هر حال آقایان باید یک حرکتی ، یک تکانی به خودشان بدهند.ما به مسئولاتن فدراسیون رای دادیم و الان هم از آنها انتظار داریم عدالت را رعایت نمایند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد