پورحیدری: اشتباهات داوری صدای من را هم درآورد

مدیرفنی تیم فوتبال پاس همدان گفت: تا به حال نشده در خصوص قضاوت داوران اظهار نظر کنم، اما اشتباهات این روزهای داوران به قدری زیاد شده که صدای من هم در آمد.

منصور پورحیدری افزود: اشتباه برای همه است و داوران نیز از این قاعده مستثنی نیستند، اما امروز داوران ما به قدری اشتباهات فاحش انجام می‌دهند که دیگر نمی‌توان گفت آنها اشتباه نکرده اند.

وی افزود: امیدوارم گزارش تصویری این دیدار پخش شود و کارشناسان بعد از تماشای فیلم این دیدار در خصوص اتفاقات این دیدار اظهار نظر کنند.

مدیر فنی تیم پاس همدان تصریح کرد: داور در این بازی ‪ ۲‬ضربه پنالتی به سود تیم ما نگرفت درصحنه اول خطای عمد سید مهدی رحمتی برروی مهاجم ما از دید داور پنهان ماند و در صحنه دوم نیز محسن بنگر درمحوطه جریمه با زیرکی توپ را با دست دفع کرد که این مورد نیز از چشمان داور بازی دور ماند.

این درحالی است که گل سوم تیم سپاهان نیز با ضربه دست وارد دروازه تیم ما شد.

پورحیدری افزود: درهر صورت باشگاه طبق وظیفه قانونی خود شکایتی را دراین خصوص تنظیم و همراه با فیلم بازی به مسوولان فدراسیون تسلیم خواهد کرد هرچند که می‌دانیم این موضوع هیچ تاثیری در نتیجه نخواهد داشت.

وی اظهار داشت: امیدوارم کمیته داوران فدراسیون فوتبال در برخورد با این موارد احساسی برخورد نکنند و از این پس با انتخاب‌های درست درصد خطا و اشتباهات داوری را کاهش دهند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد