منصوریان: پاس توان شکست سپاهان را دارد

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان گفت: شاگردانم توان شکست فولاد سپاهان را در اصفهان دارند و هیچ گاه در اندیشه کسب تساوی نخواهیم بود.

تیم فوتبال پاس همدان فردا شب در چارچوب هفته ششم لیگ برتر فوتبال کشور میهمان فولاد سپاهان اصفهان است.

علیرضا منصوریان افزود: سپاهان یکی از مدعیان لیگ نهم است و می‌خواهیم به عنوان یکی از جوانترین تیم‌های لیگ برتر بازی جذابی را مقابل این حریف اصفهانی داشته باشیم.

وی اضافه کرد: تیم پاس برای رسیدن به رده‌های میانی جدول رده بندی نیاز مبرم به کسب امتیاز لازم در مقابل سپاهان است و بر همین اساس فقط به شکست این تیم فکر می‌کنیم.

منصوریان در خصوص تقابل با امیر قلعه نویی مربی سابق خود گفت: با تمام احترامی که برای قلعه نویی قائل هستم اما در میدان رقابت استفاده مناسب از فرصت ها، تیم برتر میدان را مشخص می‌کند.

وی افزود: کادر فنی تیم پاس به لحاظ تجربه هیچ گونه کمبودی نسبت به سپاهان ندارد و تنها نقطه قوت سپاهان حضور ستاره‌های این تیم در ترکیب است.

وی بیان داشت: سپاهان در دیدارهای گذشته خانگی خود نتایج خوبی کسب کرده و توانسته گل‌های پرشماری را به حریف بزند اما تیم پاس در بازی فردا سکوی پرتاب آنها به بالای جدول نخواهد شد.

منصوریان با ابراز خرسندی از جذب صابر میرقربانی در خط حمله و سوشا بازیکن صربستانی در خط دفاعی تیمش گفت: با جذب این دو بازیکن مشکلات تاکتیکی تیم پاس تا حد زیادی برطرف شده و به طور حتم توان فنی بالایی را از تیم در دیدارهای آتی شاهد خواهیم بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد