اکبری: فصل قبل می‌خواستم از فوتبال خداحافظی کنم

چون قلعه‌نویی حقم را خورد قبل از بازی به سمت او نمی‌روم 

یدالله اکبری کاپیتان پاس همدان که خاطرات خوبی از امیر قلعه‌نویی ندارد روز یکشنبه در بازی تیمش با سپاهان مقابل مربی سابقش قرار خواهد گرفت.

اکبری ابتدا در مورد رویارویی با سپاهان می‌گوید: «سپاهان تیم بسیار خوبی است و احترام ویژه‌ای برای آنها قائلم. این یک بازی حساس برای ما محسوب می‌شود ولی خوشبختانه پاس نسبت به هفته‌های گذشته شرایط بهتری پیدا کرده و با وجود اینکه کار بسیار سختی در پیش داریم، امیدواریم که با دست پر اصفهان را ترک کنیم

اکبری در مورد رویارویی با قلعه‌نویی می‌گوید: «من خصومت و مشکل شخصی با این مربی ندارم، فقط از این ناراحتم که او حق مرا پارسال ضایع کرد و باید بگویم که به هیچ عنوان مستحق نیمکت‌نشینی نبودم. وقتی یک فوتبالیست زحمت می‌کشد باید حقش را بگیرد ولی قلعه‌نویی حق مرا ضایع کرد. من به استقلال آمدم که پس از پشت‌سر گذاشتن یک فصل خوب از فوتبال خداحافظی کنم ولی متاسفانه قلعه‌نویی فصل بدی را برایم رقم زد

کاپیتان پاس همدان در پاسخ به این سئوال که آیا قبل از شروع بازی به سمت قلعه‌نویی خواهی رفت، تاکید می‌کند: «من این کار را نخواهم کرد و قبل از بازی به سمت او نمی‌روم چون قلعه‌نویی حقم را خورد و از او خاطرات بدی دارم. من مستحق آن رفتارها نبودم هرچند که باز هم می‌گویم با این مربی مشکل شخصی ندارم و این موضوع فقط به مسائل فوتبالی مربوط می‌شود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد