حاشیه های دیدار تیمهای پاس همدان و استقلال اهواز

هواداران پاس از خجالت اولیایی درآمدند

علی ثقفی 

خبرگزاری فارس : شعار هواداران پاس علیه کاظم اولیایی ، اعتراض شدید خداداد عزیزی به داوری و تقدیر از داوران استان از جمله حواشی دیدار تیمهای پاس و استقلال اهواز بود .

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان ، دیدار شب گذشته تیمهای پاس همدان و استقلال اهواز که در چارچوب هفته پنجم رقابتهای لیگ برتر فوتبال باشگاههای کشور برگزار شد ، با حاشیه های بسیاری همراه بود که مهمترین آن اعتراض هواداران به نحوه مدیریت کاظم اولیایی بود .

·         دکتر حمیدرضا حاجی بابایی ، نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی ، سید عبدی افتخاری ، مدیرکل تربیت بدنی استان همدان و عباس صوفی رییس هیات فوتبال همدان از نزدیک از این دیدار دیدن کردند

·         در ابتدای بازی پورحیدری و منصوریان به سمت نیمکت استقلال اهواز رفتند و به خداداد عزیزی و دستیارانش خوشامد گفتد .

·         یدالله اکبری ، هادی اصغری و وریا غفوری ، بازیکنان پاس به سمت نیمکت استقلال اهواز رفتند و از خداداد عزیزی برای بازی رخصت گرفتند . از تیم استقلال اهواز هم نادر غبیشاوی حرکت مشابهی را در مورد پورحیدری انجام داد.

·         این دیدار اولین بازی پاس در این فصل بود که در ورزشگاه شهدای قدس برگزار می شد.

·         پیش از بازی زمین چمن بیش از حد آبیاری شده بود که این مساله موجبات لیز خوردن بازیکنان هر دو تیم در دقایق بازی را فراهم کرده بود.

·         بازیکنانی نظیر شهباز ارکینوف ، امید ابوالحسنی ، همت عابدی نژاد ، ساشا کالونیچ ، حسین میرزایی ، آرمن طهماسیار و پوریا قیدر که از لیست 18 نفره پاس بیرون مانده بودند ، از جایگاه خبرنگاران بازی را تماشا کردند .

·         واکنش های شهباز ارکینوف در صحنه های حساس بازی موجب تعجب حاضران در جایگاه شده بود .

·         در شروع بازی هیئت فوتبال همدان و دو پاس و استقلال اهواز ، پلاکارد هایی با مضمون تبریک به مناسبت میلاد با سعادت امام حسن مجتبی تهیه کرده بودند.

·         پس این که داور پایان نیمه اول را اعلام کرد و در مسیر مراجعه  به رختکن هواداران پاس اعتراضات شدیداللحنی را به داور مسابقه و همکارانش داشتند.

·         در بین دو نیمه به مناسبت روز داوران آسیا ، از سوی هیئت فوتبال همدان از داوران پیش کسوت تقدیر شد .

·         در دقیقه 65 بازی ، با توجه به نتایج ضعیفی که پاس در دیدار های قبلی کسب کرده بود و نتیجه بازی که یک بر صفر به سود استقلال اهواز در حال پیگیری بود ، هواداران پاس شروع به سردادن شعار علیه کاظم اولیایی ، منصور پورحیدری و علیرضا منصوریان کردند.

·         هواداران با شعار های "استقلال همدان نمیخوایم ، نمی خوایم" ، "کاظم اولیایی خجالت، خجالت" ، "پورحیدری حیا کن ، تیم پاسو رها کن" و . . . خواهان برکناری اولیایی ، پورحیدری و منصوریان شدند.

·         کاظم اولیایی ، مدیرعامل پاس همدان پس از افزایش موج شعارهای هواداران در دقیقه 70 ورزشگاه را ترک کرد .

·         در حالیکه در دقیقه 80 نیمی از هواداران به نشانه اعتراض ورزشگاه را ترک کرده بود ، تعدادی از آنها پس از به ثمر رسیدن گل پاس به ورزشگاه بازگشتند.

·         در پایان بازی خداداد عزیزی و شهرام شفیع زاده اعتراضات شدیدی به داوری داشتند و این مساله را با صدای بلند اعلام کردند .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد