پورحیدری: اولیایی حق دارد از نتایج بدست آمده گلایه مند باشد

مدیر کمیته فنی تیم فوتبال پاس همدان درخصوص گلایه کاظم اولیایی از وی بابت نتایج نه چندان درخشان این تیم در ابتدای این فصل گفت: مدیر عامل باشگاه حق دارد که از نتایج بدست آمده ناراضی و گلایه مند باشد.

منصور پورحیدری ضمن بیان این مطلب افزود: با این مساله نه تنها هیچ مشکلی نداریم بلکه با شدت کار را دنبال و در صدد رفع کمبودها هستیم.

وی افزود: البته قسمتی از ناکامی‌های ابتدای فصل به مجموعه ما باز نمی گردد به عنوان مثال مصدومیت بازیکنان ثابت ما باعث شده تا ما از بازیکنانی استفاده کنیم که سابقه بازی درلیگ برتر را برای بار دوم و یا سوم تجربه می‌کردند.

مدیر فنی تیم پاس همدان اظهار داشت: خوشبختانه با مساعدت و کمک کادر پزشکی تیم بازیکنان مصدوم تیم سلامت خود را بدست آورده و به زودی از آنان در بازی‌ها استفاده خواهیم کرد.

پورحیدری درعین حال تاکید کرد: مسوولیت نتایج بدست آمده را می‌پذیرم و همچنان در این خصوص به مدیران و طرفداران این تیم پاسخگو هستم.

وی شایعه برکناری منصوریان را به دلیل کسب نتایج ضعیف رد کرد و افزود: این موضوع به هیچ وجه صحت ندارد بر این باوریم جا به جایی چاره کار نیست.

برکناری سرمربی کاری نیست که بدون کار کارشناسی صورت گیرد باید با دقت تصمیم‌گیری کرد.

پورحیدری در ادامه از مردم و هواداران تیم پاس همدان به دلیل کسب نتایج ضعیف عذر خواهی کرد و افزود: توانایی‌های این تیم بیش از این است و به طور قطع و با رفع کمبودها نتایج بهتری کسب خواهیم کرد.

از طرفی درابتدای فصل و بنا برقرعه بازی‌های سنگین به تیم ما خورد این درحالی بود که تیم ما تجربه کافی برای انجام این بازی‌ها را نداشت.

مدیر فنی تیم پاس همدان درخصوص ماه رمضان و روزه گرفتن بازیکنان نیز گفت:
به خود اجازه دخالت در امور مذهبی و شخصی بازیکنان را نمی‌دهم، محدویتی برای بازیکنانی که در این ماه بخواهد روزه بگیرند نگذاشته‌ایم بلکه حمایت نیز می‌کنیم.

به گفته وی برای بازیکنانی که می‌خواهند در ماه مبارک رمضان روزه بگیرند تمرینات سبک تری در نظر می‌گیریم و از آنان در مسابقات کمتر استفاده می کنیم.

پورحیدری در خصوص این که این موضوع مشکلی برای تیم ایجاد نمی‌کند، افزود:
علم ورزش ثابت کرده بازیکنان حرفه‌ای که تمرینات منظم انجام می‌دهند به ازای هر ‪ ۱۵‬تا ‪ ۲۰‬دقیقه باید کمبود آب بدن خود را جبران کند.

به هرحال سبک کار کردن بازیکنان برروی کیفیت فنی تاثیر می‌گذارد اما با این حال ما نمی‌خواهیم بازیکنان مان از نظر روحی و جسمی آسیب ببینند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد