مجید غلام نژاد: لیگ ایران غیرقابل پیش بینی است

بازیکن تیم فوتبال پاس همدان گفت: تیم بی تجربه ای در اختیار نداریم و در ادامه لیگ نتایج خوبی می گیریم تازه ابتدای لیگ است و در لیگ ایران هیچ چیز قابل پیش بینی نیست. 

مجید غلام نژاد افزود: نتایجی که در ابتدای لیگ گرفتیم خوب نیست و دلیل اصلی آن بی دقتی بازیکنان است، ما از موقعیت ها نتوانستیم استفاده کنیم و امتیازات سه بازی گذشته را به راحتی از دست دادیم.

وی ادامه داد: پاس در بازی های ابتدایی خوب بازی کرده و حتی موقعیت های زیادی داشتیم که متأسفانه نتوانستیم استفاده کنیم اما در ادامه لیگ و با هماهنگ تر شدن بازیکنان این نتایج را جبران می کنیم.

وی تصریح کرد: پاس اصلاً تیم بی تجربه ای نیست و اکثر بازیکنان در لیگ بازی کردند لیگ ایران لیگ غیرقابل پیش بینی است و تا پایان لیگ هیچ چیزی مشخص نیست ولی تیم پاس این پتانسیل را دارد که در جمع تیم های بالای جدول باشد.

غلام نژاد تأکید کرد: در بازی با پیروزی ما باید حداقل یک امتیاز می گرفتیم هر چند برای برد به زمین رفته بودیم ولی در دقیقه 90 بازی و روی غافلگیری گل خوردیم که حق ما این نبود،  امیدوارم در بازی های آینده این موضوع دیگر تکرار نشود.

وی در پایان گفت: بازی بعدی تیم با مس کرمان است مس تاکنون نتایج خوبی نگرفته و وضعیت مشابه را دارد آنها بازیکنان باتجربه ای دارند ولی ما برای برد به میدان می رویم هر چند که این نتایج از لحاظ روحی بر روی بازیکنان تأثیر گذاشته است ولی با شکست تیم مس روحیه خوبی برای ادامه لیگ برتر کسب می کنیم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد