شاه علی دوست : از هواداران عذر خواهی می کنم

مدافع تیم پاس همدان که خود را در به ثمر رسیدن گل تساوی پرسپولیس مقصر می داند گفت : شخصاً از عملکردم در برابر پرسپولیس راضی نیستم و بدلیل اشتباهی که در بازی مرتکب شدم از هواداران عذر خواهی می کنم .

روبه شاه علی دوست در خصوص صحنه خطا افزود : در طول بازی در شرایط مساعد چندین بار تا پشت محوطه 18 پرسپولیس پیش رفتم اما چون توپی به من نرسید سریع بازگشتم اما آخرین باری که تا پشت محوطه حریف پیش رفتم توپ در اختیار قرمز پوشان قرار گرفت و چون من عقب مانده بودم بدون در نظر گرفتن موقعیت مکانی نوروزی که در حین شوت زنی بود برای جلوگیری از شوت وی به طرفش رفتم که با خطا وی را متوقف کردم .

وی ادامه داد : می دانم بی تجربگی من برای پاس گران تمام شد و به همین بعد از بازی تا کنون نتوانسته ام لبخند بزنم و بسیار از اشتباهی که کرده ام متأسفم .

وی تصریح کرد : اگر بد بازی می کردیم و می باختیم تا این حد ناراحت نمی شدم اما ما در شرایطی بازی را واگذار کردیم که تحت هیچ شرایطی شایسته باخت نبودیم ،  پاس همدان تا دقیقه 70 بازی تیم برتر میدان بود اما پس از آن با از دست دادن انسجام تیمی برتری خود را نیز از دست داد .

شاه علی دوست در پایان تأکید کرد : برای جبران اشتباهم با انرژی مضاعف تمرین می کنم تا در برابر مس عملکرد بسیار خوبی داشته و رضایت هواداران را به ارمغان بیاورم .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد