شاید «پور مسلمی» سرمربی پاس همدان شود!

آیا منصوریان به دستیاری رضایت می دهد؟  

اعضای تیم فوتبال پاس همدان که صبح امروز به اردوی خود در چالدران پایان داده و برای استراحتی 2 روزه به تهران آمدند، همچنان در زمینه معرفی سرمربی خود دچار سردرگمی هستند.

در حالیکه بیش از سه هفته است که بازیکنان پاس همدان زیر نظر علیرضا منصوریان تمرینات خود را دنبال می کنند اما هنوز سرمربی این تیم به صورت رسمی معرفی نشده است. 
نداشتن کارت مربیگری موجب شده تا پاسی ها نتوانند علیرضا منصوریان را بعنوان سرمربی خود به سازمان لیگ معرفی کنند و در عین حال تلاش های آنها برای جلب رضایت سازمان لیگ بی نتیجه مانده است.
منصور پورحیدری مدیرفنی پاس همدان که گفته می شود با سرمربیگری منصوریان مخالف است، برای آنکه متهم به جنجال سازی در این زمینه نشود، تنها به گفتن این جمله که؛ «مشکلی نداریم و آقایان منصوریان و پورمسلمی تمرینات را بخوبی زیر نظر دارند و ...» بسنده می کند. اما از لحن صحبت کردن پورحیدری مشخص است که نگران بلاتکلیفی نیمکت سرمربیگری پاس می باشد.
کاظم اولیایی مدیر عامل پاس نیز با سپردن تمام اختیارات فنی به پورحیدری، خودش را از این مسئله کنارکشیده است.
تلاش مسئولان پاس برای گرفتن مجوز سرمربیگری منصوریان تا این لحظه بی حاصل بوده اما آنها دو راه حل برای این مشکل در نظر دارند؛ در صورتیکه منصوریان نتواند بعنوان سرمربی فعالیت کند، از میان پورمسلمی و گمالویچ، دو مربی دیگر پاس که هر دو مدرک A مربیگری دارند یک نفر سرمربی خواهد شد که گفته می شود پورحیدری به استفاده از «پورمسلمی» بیشتر راغب است.
البته باید منتظر ماند و دید در صورت تحقق چنین موضوعی، منصوریان که داعیه سرمربیگری در پاس را دارد چه واکنشی نشان می دهد.
نظرات 1 + ارسال نظر
دریا 1388/04/24 ساعت 21:39 http://www.daryaa.blogsky.com

سلام دوست خوبم

خوبی؟ خوشی؟

نمیای؟؟؟؟؟

خب آپ کردم و منتظر حضور سبزت هستم که با نظراتت خوشحالم کنی.

زودی بیا.................

سبز باشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد