رمضانی: به خاطر متوسل زاده از 3 بازیکن گذشتیم

سرپرست باشگاه پاس همدان در پی مذاکره مهاجم باشگاه مقاومت و ثبت قرار داد با مقاومت سپاسی شیراز گفت: به خاطر متوسل زاده از سه بازیکن دیگر گذشتیم در حالی که برای این فصل روی او حساب کرده بودیم. 

عبدالمجید رمضانی افزود: متوسل زاده با تیم پاس همدان قرار داد داخلی امضا کرده است و براساس قانون جدید فدراسیون فوتبال باید به این قرار داد متعهد باشد.

وی ادامه داد: منتظر بازگشت متوسل زاده به تمرینات تیم هستیم ولی اگر او حاضر به بازگشت نشد از وی به کمیته انضباطی شکایت می کنیم و باید پله های کمیته انضباطی را بالا و پایین برود.

وی تصریح کرد: به خاطر متوسل زاده از سه بازیکن گذشتیم و برای این فصل روی او حساب کرده بودیم ما به دنبال جریمه این بازیکن توسط کمیته انضباطی نیستیم چون پول برای ما بازیکن نمی شود.

وی اضافه کرد: وضعیت تیم بسیار خوب است و بازیکنان فردا از اردوی چالد ران باز می گردند و بعد از چند روز استراحت اردوی بعدی ما در تهران برگزار می شود یکم تا چهارم مرداد ماه نیز در تورنمنت جام سرداران شهید همدان شرکت می کنیم و آماده شروع مسابقات لیگ برتر می شویم.

رمضانی در پایان بیان کرد: گمالویچ به عنوان مربی بدنساز در تیم ما فعالیت می کند و بحث حضور مربی افغانی در تیم ما نیست افغانستان فقط بیل و کلنگ دارند نه مربی! به هر حال امیدوارم بعد از تورنمنت همدان ترکیب لازم دست منصوریان بیاید و اگر به مشکل نانوشته برخورد نکنیم بین تیم های بالایی جدول هستیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد