پاس، مس، استقلال و الشباب در تورنمنت همدان

مدیرعامل باشگاه پاس همدان گفت: با اضافه شدن مربی خارجی و پایان اردوی آماده‌سازی تیم پاس در چالدران، شنبه آینده سرمربی جدید و کادر نهایی بازیکنان را معرفی می‌کنیم.

سیدکاظم اولیایی درباره آخرین وضعیت تیم پاس و مشخص شدن سرمربی جدید این تیم، اظهار کرد: در حال حاضر تیم ما پس از شرکت در تورنمت موفق و تاثیرگذار اردبیل عازم چالدران در نزدیکی مرز ایران و ترکیه شده و اردویی آماده‌سازی را در این منطقه برگزار می‌کند.

وی افزود: مربی بدنساز خارجی ما امروز (دوشنبه) پس از حضور در همدان به چالدران سفر خواهد کرد تا تمرینات بدنسازی تیم را زیر نظر بگیرد. همچنین بنده مسوولیت انتخاب سرمربی جدید را به طور کامل در اختیار منصور پورحیدری به عنوان رییس کمیته فنی و مدیر فنی تیم گذاشته‌ام و اوست که با تجربه بالایش این تصمیم را خواهد گرفت و برابر مدیریت باشگاه پاسخگو خواهد بود.

اولیایی گفت: بنا داریم تا با تکمیل شدن کادر فنی پس ازحضور مربی خارجی وهمچنین اتمام اردوی تدارکاتی چالدران، پس از اینکه چهارشنبه این هفته از تمام بازیکنان تست فنی به عمل آوردیم، شنبه آینده سرمربی جدید و کادر نهایی تیم را معرفی کرده و به تعبیری از تیم جدید پاس رونمایی کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا نداشتن مدرک A مربیگری علیرضا منصوریان، مشکلاتی را بر سر راه سرمربی شدن او ایجاد می‌کند، گفت: همانطور که گفتم مسوولیت چیدمان کادر فنی تیم و حتی بستن تیم با بازیکنان مورد نظر را به طور کامل به پورحیدری واگذار کرده‌ام و اگر او بخواهد هدایت تیم پاس در لیگ نهم را به علیرضا منصوریان بسپارد، با نظر اوست. البته طبق دستورالعملی که فدراسیون درباره مدارک سرمربیان تیم‌های لیگ برتر صادر کرده است، داشتن مدرک B مربیگری به اضافه تعداد بازی مشخص ملی، می‌تواند جایگزینی برای مدرک A باشد.

مدیرعامل باشگاه پاس همچنین از برگزاری تورنمنت چهارجانبه همدان خبر داد و گفت: این تورنمنت از تاریخ دوم تا چهارم مرداد ماه با شرکت تیم‌های پاس، مس کرمان، استقلال تهران و یک تیم خارجی برگزار می شود. گزینه خارجی ما در ابتدا یک از تیم مجارستان بود اما پس از منتفی شدن حضور این تیم، فدراسیون فوتبال تیم الشباب امارات را به ما پیشنهاد داد. در حال بررسی شرایط این تیم هستیم که به احتمال فراوان در صورت بوجود نیامدن مشکل خاصی حضورش در تورنمنت قطعی خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد