یدا.. اکبری : ثابت می کنم که نیمکت نشینی ام در استقلال فنی نبود

یدالله اکبری گفت: با درخشش در پاس همدان ثابت می کنم که در استقلال به خاطر دلایل فنی نیمکت نشین نشدم. 

هافبک تیم فوتبال پاس افزود: دوست داشتم در استقلال بمانم اما قصد داشتم تا توانایی هایم را به خیلی ها ثابت کنم.

وی در ادامه گفت: فصل قبل به خاطر سلیقه مربی روی نیمکت نشستم و از خیلی ها بهتر بودم و حضور مجددم در پاس برای این بود که یک فصل موفق را با این تیم پشت سر بگذارم.

اکبری عنوان کرد: شرایط حضورم در پاس مهیا شد و این تیم را خانه خود می دانم و برای فصل جاری سعی می کنم تمام توان خود را به کار گیرم.

اکبری در خاتمه گفت: جام سرداران فرصت خوبی بود که از هر لحاظ آماده حضور برای مسابقات لیگ شویم و دیدارهای تدارکاتی بسیار خوبی را پشت سر بگذارم. 

نظرات 1 + ارسال نظر
حسین 1388/04/22 ساعت 09:31

با عرض سلام و خسته نباشید
معتبرترین سیستم کسب درامد وبمسترها
طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران با مجوز رسمی به شماره ثبت 24516 تضمین شده می باشد .
همراه با جوایز ویژه و مسابقه بین کاربران عضو سیستم
برای اطلاعات بیشتر به وبسایت مراجعه کنید
متشکرم - موفق باشید
www.adstabligh.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد