منصوریان : در حال حاضر به تعهد هیچ بازیکنی نمی توان اعتماد کرد

متأسفانه در حال حاضر نفس فوتبال در ایران تغییر کرده است و پایبندی به تعهدات معنای خود را از دست داده است .

پس از خاتمه تورنمنت چهار جانبه اردبیل به سراغ علیرضا منصوریان رفتیم تا نظر وی را در خصوص این تورنمنت و ارزیابی وی از شرایط تیم پاس همدان در شرایط فعلی جویا شویم که ما حصل این گفت و گوی تلفنی را در ذیل می خوانید :

پس از برگزاری دو  دیدار تدارکاتی در قالب جام سرداران شهید اردبیل وضعیت پاس همدان را چطور ارزیابی می کنید ؟

هدف ما از شرکت در این تورنمنت اطلاع از وضعیت آمادگی جسمانی بازیکنان و پتانسیل تاکتیک پذیری آنان بود که خوشبختانه بازیکنان با عملکرد قابل قبولشان کادر فنی را امیدوار کردند

تورنمنت در سطح خوبی برگزار شد ؟

بله به لحاظ حضور سه تیم لیگ برتری و امکانات برگزاری دیدار ها در سطح خوبی برگزار شد اما داوری بازیهای این تورنمنت بسیار ضعیف بود و د ر واقع این داوری در سطح تیم های لیگ برتری شرکت کننده نبود .

در خصوص اردی شش روزه پاس در چالدران توضیح دهید

خب 27 روز تا برگزاری اولین دیدارمان در قالب بازیهای لیگ نهم فرصت مانده است برنامه تیم ما در این 27 روز با شش روز تمرینات فشرده بدنسازی بصورت صبح و بعد از ظهر آغاز می شود بدلیل فشار بالای این تمرینات کادر فنی تیم تصمیم گرفت تا این تمرینات در قالب اردویی برگزار شود تا به نسبت تمرینات سنگین جسمانی از فشار روحی بازیکنان کاسته شود بنا براین ما چالدران را که یکی از غربی ترین شهر های شمال ایران می باشد و دارای آب و هوای بسیار مناسبی است را برای برگزاری این اردو انتخاب کردیم .

هدف شما از برگزاری این اردو  بالا بردن آمادگی جسمانی بازیکنان است  ؟

 بله . ما در اخرین روز اردو از بازیکنان تست آمادگی جسمانی خواهیم گرفت تا با اطلاع دقیق از وضعیت بازیکنان به همدان بازگردیم . در صورتی که بازیکنان شرایط فیزیکی مناسبی داشته باشند در فرصت باقی مانده ما تمرینات نیمه هوازی و تاکتیکی را آغاز می کنیم .

لیست بازیکنهای پاس تکمیل شده ؟

هنوز نه . سه بازیکن در پست های مدافع ، فوروارد و دروازه بان پس از خاتمه اردوی چالدران به ما ملحق خواهند شد .

این گزینه ها داخلی اند ؟

مدافعی که با وی تؤافق کرده ایم و حضور وی در تیم ما  تقریبا ً قطعی شده خارجی است اما فوروارد و دروازه بان از گزینه های داخلی هستند که با آنها مذاکره کرده ایم که پس از تؤافق نهایی اسامی آنها را اعلام خواهیم کرد .

با وجود داشتن چندین بازیکن در پست فوروارد باز هم بدنبال جذب فوروارد هستید ؟

پیش بینی می کنم در این پست ریزش داشته باشیم تا بتوانیم تمام کننده ی با تجربه و مؤفق تری را جایگزین کنیم .

آیا خبر پیوستن برجلو به استیل آذین صحت دارد ؟

متأسفانه بله.  ایشان در شرایطی که با تیم ما به تؤافق نهایی رسیده و در رسانه های مختلف هم اعلام کرده بودند که با اطمینان خاطر به پاس آمده اند اما پیش از ثبت نهایی قرار داد جهت انجام امور اداری به تهران رفتند که متأسفانه مطلع شدیم در این فرصت به تیم استیل آذین پیوسته اند .

شما قصد شکایت از او را ندارید ؟

عقیده تمامی دست اندر کاران پاس همدان بر این است که بازیکنی که با عدم رضایت کامل در تیمی حضور یابد دیر یا زود عامل شکست و ناکامی آن تیم می شود بنا براین ما حتی اگر به اجبار و شکایت وی را باز گردانیم نه تنها کمکی به ما نمی کند بلکه همانند سمی مهلک تیم را تهدید می کند . البته نباید فراموش کنیم که برجلو هم یکی از 25 بازیکن تیم ما بوده و با جدایی او تغییر مهمی در تیم ما بوجود نمی آید ما بزودی جایگزین بهتر و مناسب تری جذب تیم خواهیم کرد .

خب این عدم پیگیری شما باعث بوجود آمدن ذهنیت منفی در بازیکنان تیم شما نمی شود ؟

متأسفانه حق با شماست و این موضوع تأثیر گذار است . به عقیده من نفس فوتبال ما تغییرات منفی کرده است در حال حاضر به تعهد هیچ بازیکنی نمی توان اعتماد کرد حتی اگر با او دست یا علی داده باشی البته در این موضوع مسئولین برخی تیم ها ، منیجر ها ، دلال ها و سایر افرادی که در نقل و انتقالات حضور دارند مقصرند چرا که در حال حاضر من به وضوح می بینم که با بازیکنان ما تماس گرفته می شود و در ازای قراردادی با مبلغ بالا از آنها خواسته می شود تا باشگاه فعلی خود را برای دادن رضایت نامه شان تحت فشار بگذارند .

امکان اعلام اسامی این بازیکنان وجود دارد ؟

سوشا مکانی و وریا غفوری بار ها به من و آقای پورحیدری مراجعه کرده اند و ناراحتی خود را از این مزاحمت ها اعلام کرده اند .

خب عکس العمل شما چه بوده ؟

تا زمانی که این افراد  دست از مذاکرات غیر قانونی برندارند ما نگرانیم و هیچ کمکی هم نمی توانیم به بازیکنان خود بکنیم .

یعنی باشگاه پاس در رابطه با این موضوع اقدامی نمی کند ؟

باشگاه پاس تعامل خوبی با سایر باشگاهها دارد ما از این افراد تقاضا می کنیم تا درخواست خود را همراه با ذکر شرایط  رسما ً برای باشگاه ارسال نمایند تا باشگاه ضمن بررسی درخواست پاسخ خود را اعلام نماید .

در پایان :

امیدوارم همه برای قانونمند تر شدن فوتبال ایران تلاش کنند و به تعهدات خود جامه ی عمل بپوشانند .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد