اولیایی : حرف پورحیدری حرف ماست !

مدیرعامل باشگاه پاس همدان تاکید کرد، حرف منصور پورحیدری به عنوان مدیر و رئیس کمیته فنی پاس حرف مجموعه مدیریتی این باشگاه است. 

کاظم اولیایی در پاسخ به این پرسش که "سرمربی تیم فوتبال پاس کیست؟"، گفت: اجازه بدهید ابتدا تیم مان را ببندیم در ادامه نام سرمربی را هم اعلام خواهیم کرد.

"آیا این سرمربی خارجی همان فردی که منصور پورحیدری، مدیرفنی تیم فوتبال پاس وعده حضور او در تهران را داده است؟" 

مدیرعامل باشگاه پاس همدان در پاسخ به این پرسش نیز گفت: نه این فردی که ما دعوت کردیم الزاما سرمربی تیم نخواهد بود. او یکی از گزینه‌های ما برای حضور در کادر فنی تیم پاس است. با حضور این مربی خارجی کادر فنی تیم پاس کامل می شود و می توانیم سرمربی و دستیارانش را مشخص کنیم.

وی در ادامه از تکمیل کادر بازیکنان پاس همدان برای حضور در لیگ نهم با جذب 2 مهره جدید دیگر خبر داد و گفت: من پیش از این هم گفته‌ام، در تیم پاس هر چه منصور پورحیدری بگوید، ما (مجموعه مدیریتی باشگاه پاس) قبول می کنیم. ما تا پیش از آغاز لیگ نهم 2 ماموریت برای آقای پورحیدری به عنوان مدیرفنی تیم و رئیس کمیته فنی باشگاه در نظر گرفته‌ایم. نخست بستن تیم برای فصل آینده که خوشبختانه به خوبی این کار در حال انجام است و سپس تعیین کادر فنی. آقای پورحیدری در روزهای آینده باید با دیگر اعضا کادر فنی دور هم جمع شوند و ترکیب گروه فنی تیم پاس را تعیین کنند.

"پورحیدری چه زمانی نام سرمربی تیم پاس را اعلام می کند؟" 

اولیایی در پاسخ به این پرسش نیز گفت: بستگی دارد که این مربی خارجی چه زمانی به تیم پاس اضافه شود! بدون شک آقای پورحیدری با همفکری کمیته فنی باشگاه بهترین انتخاب را خواهد داشت.

در حال حاضر تمرینات تیم فوتبال پاس همدان با نظارت و هدایت علی منصوریان پیگیری می شود. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد