با پیگیریهای حاجی بابایی مشکل جذب بازیکن سرباز پاس حل شد

عضو مجمع باشگاه فرهنگی ورزشی پاس همدان گفت: با توافق به عمل آمده با ستاد کل نیروهای مسلح مشکل جذب بازیکن سرباز این تیم برای همیشه حل شد.

حمیدرضا حاجی بابایی در این باره گفت: سرلشکر فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ضمن موافقت با درخواست اعضای مجمع باشگاه پاس همدان مبنی بر تداوم مجوز جذب بازیکن سرباز، این مشکل را برای همیشه برطرف کرد.

وی اضافه کرد: تیم پاس از بدو انتقال به همدان در قالب تفاهم نامه سه ساله با فرماندهی انتظامی کشور، مجاز به جذب بازیکن سرباز بود، اما در هفته های اخیر برخی مسؤولان تربیت بدنی این حوزه انتظامی بارها در گفت وگو های خبری خود این اقدام را غیرقانونی اعلام کردند.

حاجی بابایی بیان داشت: اظهار نظرهای متفاوت در این خصوص باعث شد تا اعضای مجمع تصمیم به رایزنی با ستاد نیروهای مسلح به عنوان مجری مشمولان خدمت وظیفه عمومی گرفته و این مشکل را برطرف سازند.

این عضو مجمع باشگاه پاس افزود: هم اینک سه باشگاه ابومسلم مشهد، صبا باتری و پاس از چارچوب تیم های نظامی خارج و این مسأله باعث شده تا فقط دو باشگاه مقاومت سپاسی شیراز و ملوان انزلی مجاز به جذب بازیکن سرباز باشند.

وی اضافه کرد: از آنجا که بسیاری از بازیکنان جوان فعال در لیگ های معتبر فوتبال کشور همه ساله مشمول خدمت مقدس وظیفه عمومی می شوند بنابراین تنها وجود این دو باشگاه نظامی جوابگوی جذب تمامی بازیکنان سرباز نیست.

وی گفت: به لحاظ اینکه باشگاه های نظامی فوتبال کشور در چارچوب اصل 44 قانون اساسی کاهش یافته، بنابراین باید راهکاری اندیشیده می شد تا با خصوصی سازی این باشگاه ها، بازیکنان سرباز که به فوتبال حرفه ای اشتغال دارند نیز دچار مشکل نشوند.

حاجی بابایی افزود: تیم پاس امسال فهرست بازیکنان سرباز خود را به ستاد کل نیروهای مسلح ارسال کرده و این ستاد نیز موافقت خود را مبنی بر فعالیت آنها همراه پاس در لیگ نهم اعلام داشته است.

وی در خصوص شکایت سردار "باران چشمه" از تیم پاس به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: گفته های سردار باران چشمه مبنی بر غیرقانونی بودن جذب بازیکن سرباز توسط تیم پاس بی اساس بوده و سرلشکر فیروزآبادی با اطلاع از جزییات این مشکل پیش آمده خواستار لغو شکایت شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد