منصورخان بله گفت، منصوریان سرمربی شد!

بعد از کش و قوس های فراوان و شاید باورنکردنی برای انتخاب سرمربی جدید تیم فوتبال پاس بالاخره علیرضا منصوریان به هدف خود که از دوران ورودش به پاس به آن فکر می کرد، رسید و سرمربی این تیم شد.

او که قبل از این سابقه مربیگری در هیچ یک از باشگاه های فوتبال ایران را نداشت این بار با این شانس روبه رو شد تا در لیگ نهم نخستین شانس خود را در جرگه مربیان بیازماید.


استقبال بسیار زیاد فوتبالدوستان همدانی، رسانه ها و بازیکنان تیم در این 35 روز و از بدو حضور او  در همدان نشان می‌دهد که برعکس گزینه های قبلی باشگاه، آنها از انتخاب علی منصور راضی هستند.

منصوریان در مورد استقبال هواداران تیم پاس از او می گوید: می خواهم از صمیم قلبم از تمام مردم همدان و هواداران تیم پاس تشکر کنم. مردم همدان واقعاً با احساسات، لطف و پشتیبانی که از من داشتند، انگیزه فراوان و انرژی مثبت فوق العاده ای به من دادند تا در اولین تجربه حضورم به عنوان مربی در لیگ برتر برای موفقیت تیم پاس تلاش کنم.

این یک افتخار بزرگ برای من است که در تیم پاس همدان خدمت کنم و امیدوارم بتوانم پاسخ محبت ها را بدهم.

به هر حال پس از گذشت 35 روز و با رضایت منصور پورحیدری، علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی پاس انتخاب شد.

پورحیدری در خصوص انتخاب سرمربی تیم پاس همدان گفت: هم‌اکنون پاس همدان با این کادر فنی و اضافه شدن دو نفر بدنساز و تمرین دهنده به کار خود ادامه خواهد داد و منصوریان سرمربی ما است.

سرپرست تیم پاس همدان اضافه کرد: قرار است به زودی این دو گزینه خارجی نیز انتخاب و به تیم ملحق شوند تا بتوانیم تا آغاز لیگ برتر از تجربیات آنها نیز بهره بگیریم.

وی بازی‌های انجام شده در جام سرداران اردبیل را تدارکاتی و محک مناسبی برای تیم‌های لیگ برتری دانست و تصریح کرد: سه تیم حاضر لیگ برتری در این دوره از مسابقات مرحله بدنسازی را سپری می‌کنند ولی در مجموع بازی‌های خوبی انجام شد.

پورحیدری خاطر نشان کرد: اگر در زمان بازیها یک جابه‌جایی نیز صورت گیرد و تیم‌ها در اوج آمادگی در این مسابقات حضور یابند سطح کیفی مسابقات نیز بهتر خواهد شد.

وی ادامه داد: اشکالی ندارد که این مسابقات را در سطح بین‌المللی برگزار کنیم و چند تیم خارجی نیز دعوت کنیم تا وزن مسابقات سنگین‌تر شود.

سرپرست تیم پاس همدان در پایان اضافه کرد: تیم پاس همدان بعد از پایان مسابقات و کسب مقام سومی، اردوی یک هفته‌ای را در سرعین و سپس اردویی در چالدران برگزار و بعد خود را برای رقابت‌های لیگ برتر آماده می‌کند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد