اولیایی : هیچ مشکلی با سرمربی شدن منصوریان ندارم

کاظم اولیایی مدیرعامل باشگاه پاس همدان شایعه اختلافش با منصور پورحیدری مدیرفنی این تیم را تکذیب کرد.

وی در این مورد گفت: «آنهایی که چنین شایعه‌ای را مطرح کردند قصد شوخی داشتند. احتمال دیگری هم وجود دارد. این شایعه کار افرادی است که نتوانستند گزینه موردنظرخودشان را به پاس همدان تحمیل کنند. من هیچگونه اختلافی با پورحیدری ندارم.»

اولیایی ادامه داد: «من با آقای پورحیدری اعتقاد دارم و مطمئنم توانایی‌های فنی او می‌تواند راهگشای فعالیت‌‌های پاس همدان باشد. »مدیر عامل پاس همدان درباره انتخاب سرمربی این تیم تاکید کرد: «نفر اول تیم ما منصور پورحیدری است حالا هر اسمی که می‌خواهید روی آن بگذارید. اگر آقای پورحیدری منصوریان را به‌عنوان سرمربی جدید تیم معرفی کرده است من هم هیچ مشکلی با این انتخاب ندارم. درواقع من به آقای پورحیدری اختیار تام دادم.»

کاظم اولیایی تصریح کرد: «پورحیدری به عنوان مسئول کمیته فنی به اتفاق جمعی از همکارانش ابتدا با بازیکنان مورد نظر تیم را می‌بندد و بعد در مورد کادر فنی تصمیم‌گیری خواهد کرد.»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد