رمضانی : متوسل‌زاده باید در تمرین تیم حضور یابد

معاون ورزشی باشگاه فرهنگی ورزشی پاس همدان گفت: امین متوسل زاده مهاجم جدید این تیم باید در تمرین تیم پاس حضور یابد.

«امین متوسل زاده» مهاجم فصل گذشته مقاومت سپاسی شیراز باوجود عقد قرارداد داخلی با تیم پاس، ضمن امتناع از حضور در تمرین این تیم تمایل به حضور مجدد در تیم سابقش را دارد.

عبدالحمید رمضانی افزود: متوسل زاده هم اینک با تیم پاس قرارداد داخلی دارد و بر اساس قوانین جدید فدراسیون، این بازیکن در صورت عدم حضور در تیم پاس نقض قانون کرده است.

وی اضافه کرد: باشگاه پاس هم اکنون خواستار حضور این بازیکن در تمرین تیم است و در صورت ادامه این روند از وی به کمیته انضباطی شکایت می کند.

رمضانی بیان داشت: تیم پاس اجباری در جذب متوسل زاده نداشت و پس از عقد قرارداد با این بازیکن، کادر فنی بر توانایی وی حساب باز کرده و جدایی او باشگاه را متضرر می کند.

معاون ورزشی باشگاه پاس همدان افزود: متوسل زاده هم اینک تلفن همراه خود را خاموش کرده و شنیده می شود در این روزها بر سر تمرین تیم های مختلف حاضر می شود.

وی افزود: پنهان شدن این مهاجم در نهایت به سرنوشت او آسیب می زند و بهتر است به جای این حرکات با حضور در باشگاه پاس تکلیف خود را روشن کند.

نظرات 1 + ارسال نظر
آرش 1388/04/19 ساعت 18:32

سلام
قبلا هم به وبلاگت اومده بودم.من رو لینک کردی؟
اگه هنوزم لینکم نکردی من رو به اسم بهترین سایت ایرانی لینک کن وخبرم کن.اگه قبلا لینک کردید تو صفحه دوستان مخصوص بلاگ اسکایها و چندیدن صفحه دیگه که تو اولین موضوع سایت لینکشو گذاشتم لینک شدی.
همیشه موفق باشی
آرش
www.zavyeh.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد