چترآبگون : می خواهم بیشتر مورد توجه قرار بگیرم

بازیکن فصل گذشته فوتبال پاس همدان گفت: طی سالهای آینده در تیمی بازی می کنم که بیشتر مورد توجه قرار بگیرم و بتوانم با درخشش در آن به باشگاه های بزرگ راه یابم . 

مصطفی چترآبگون گفت: مایل بودم در باشگاه پاس که سالهای زیادی در آن بازی کردم می ماندم، ولی به دلیل اینکه با مدیران باشگاه بر سر مسایل مالی به توافق نرسیدم مجبور شدم از این تیم جدا شوم و بعد از سالها در تیم دیگری بازی کنم.

وی ادامه داد: از تیمهای استیل آذین، صبای قم و مقاومت شیراز پیشنهاد دارم و با آنها صحبتهای مقدماتی را انجام دادم و در روزهای آینده تصمیم نهایی را برای انتخاب تیم آینده می گیرم.

وی افزود: برای من به طور ثابت بازی کردن در تیم و اعتقاد کادر فنی در اولویت است و مسایل مالی در درجه دوم قرار دارد با توجه به قابلیتهای فنی خودم مطمئنم اگر مربیان تیم به من اعتماد کنند، پشیمان نخواهند شد.

وی در پایان گفت: در اوایل فصل گذشته بدلیل مصدومیتی که برای من پیش آمد کمتر مورد توجه بودم، هر چند مصدومیت برای هر بازیکنی اتفاق می افتد ولی در آینده می خواهم با درخشش، بیشتر مورد توجه قرار بگیرم و از این طریق نگاه باشگاه های بزرگ را به سمت خود جلب کنم .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد