غلام نژاد : می خواهم عضو ثابت تیم ملی شوم

پس از گذشت چند هفته از آغاز تمرینات پاس همدان به سراغ ملی پوش سابق پاس همدان رفتیم و گفت و گویی کوتاه با وی انجام دادیم که ماحصل آن را در زیر می خوانید    :

تمرینات تیم چطور پیش می رود ؟

تا به اینجای کار تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم یک هفته تمرینات بدنسازی صبح و بعد از ظهر انجام دادیم و بعد از یک روز استراحت امروز راهی اردبیل می شویم تا با شرکت در تورنمنت اردبیل وضعیت تیم بطور کامل سنجیده شود و میزان آمادگی ما بازیکنان مشخص گردد .

 آیا وضعیت پاس همدان نسبت به سال گذشته بهتر شده است ؟

با توجه به اضافه شدن نفرات جدید ، نسبت به سال قبل تیم شرایط بهتری دارد و از طرفی دیگر ما در مقاسیه با سال قبل برای این فصل تمرینات تیمی را از زمان بسیار مناسبی آغاز کردیم و خوشبختانه در حال حاضر نیز شرایط بسیار مطلوبتری نسبت به سال قبل داریم .

آیا جوان تر شدن کادر فنی تیم کمکی به شما بازیکنان کرده است ؟

صد در صد با این شرایط بازیکنان و مربیان یکدیگر را بهتر درک می کنند و این مسئله به هر چه بهتر شدن وضعیت تیم کمک شایانی می کند .

با بوجود آمدن تغییرات در کادر فنی تیم ملی نام شما در لیست بازیکنان تیم ملی قرار نگرفت ، نظرت در این مورد چیست ؟

همه بازیکنان دوست دارند به تیم ملی دعوت شوند حال کسانی که این تجربه را دارند اگر برای دفعه بعد دعوت نشوند ، تلاششان را چندین برابر می کنند تا عضو ثابت تیم ملی شوند من هم با جان و دل تلاش می کنم تا همیشه در بین نفرات تیم ملی حضور داشته باشم .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد