کمیته خبرنگاران هیئت فوتبال استان همدان تشکیل شد

هیئت فوتبال استان همدان برای نخستین بار در کشور اقدام به تشکیل کمیته خبرنگاران کرد . 

مدیر روابط عمومی هیئت فوتبال استان همدان عصر امروز (پنج شنبه) با دعوت از کلیه خبرنگاران ورزشی نویس استان همدان اقدام به تشکیل کمیته خبرنگاران نمود . 

در این نشست محمد محمدی اقدم در ابتدا اهداف تشکیل این کمیته را استفاده از نظرات خبرنگاران در تمامی زمینه های فعالیتی هیئت و کمک به انتشار بهتر اخبار و فعالیتهای هیئت فوتبال و پروژه آسیا ویژن در سطح استانی و فرا استانی اعلام کرد .  

سپس خبرنگاران به بیان نقطه نظرات خود در این رابطه پرداختند و مقرر گردید با رای گیری پنج نفر از خبرنگاران به عنوان اعضای اصلی کمیته انتخاب شده و جلسات دو بار در ماه برگزار شود . 

رئیس هیئت فوتبال استان همدان که با تاخیر در این نشست حاضر شده بود نیز در ادامه گقت : هیئت فوتبال برنامه های ویژه ای را برای این کمیته در نظر گرفته که اعزام به سایر استانها جهت الگوبرداری و بررسی وضعیت فوتبال در آن استانها ، پیگیری در جهت بهبود وضعیت خبرنگاران در زمان برگزاری مسابقات و ارائه نظرات کارشناسی در اجرای امور هیئت ، مهمترین اهداف ما از تشکیل این کمیته می باشند .  

عباس صوفی ادامه داد : دربهای هیئت فوتبال بر روی سایر خبرنگارانی که در این جمع غیبت داشته اند نیز باز است و این افراد می توانند متعاقباً به این جمع اضافه شوند . 

در پایان جهت انتخاب اعضای اصلی و علی البدل رای گیری به عمل آمد که علی نیکوکار شایان (با 11 رای) ، علی ثقفی (با 11 رای) ، میثم ناصرنژاد (با 10 رای) ، محمود کاتبی (با 9 رای) و محمد نوری فر (با 6 رای) به عنوان اعضاء اصلی انتخاب شدند و مجتبی دی آبادی و سلیمان رحیمی (هر دو با 4 رای) به عنوان اعضاء علی البدل انتخاب شدند .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد