صفا: پرسپولیسی هستم ولی در پیکان راحت ترم

دروازه بان فصل گذشته تیم پاس همدان گفت: ‌من از کودکی طرفدار پرسپولیس بودم و هم اکنون نیز این تیم را دوست دارم ولی پیشنهاد پیکان خیلی بهتر از پرسپولیس است. 

سامان صفا گفت: با تیم های پرسپولیس و پیکان مذاکره کردم و در نهایت به پیشنهاد یکی از این دو تیم پاسخ مثبت می دهم من و تمام خانواده ام پرسپولیسی هستیم و خیلی دوست دارم در این تیم بازی کنم ولی پیشنهاد مالی تیم پیکان خیلی بهتر بود و فکر می کنم بازی در پیکان خیلی راحت تر از پرسپولیس است.

وی ادامه داد: اگر شرایط حضور من در تیم پرسپولیس مهیا شود به عنوان دروازه بان اول در این تیم بازی می کنم هرچند معمارزاده و حقیقی دروازه بان های بسیار خوبی هستند ولی من گلر اول تیم می شوم.

وی افزود: دلیل جدایی من از تیم پاس شهرستانی بودن این تیم است به دلیل اینکه به تازگی متاهل می شوم نمی توانستم در همدان به فوتبال ادامه دهم و زندگی در این شهر برای من خیلی سخت بود.

وی در پایان گفت:‌ از بازی هایی که فصل گذشته برای تیم پاس انجام دادم خیلی راضی هستم حتی قرار بود به تیم ملی نیز دعوت شوم که به دلیل بازی که مقابل فولاد انجام دادیم و پنج گل دریافت کردیم نظر مربیان تیم ملی عوض شد به هر حال امسال تمام تلاش خودم را می کنم تا افتخار پوشیدن پیراهن تیم ملی نصیب من نیز بشود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد