اسلامی : می خواهم لیگ متفاوتی را سپری کنم

دروازه بان کرمانی تبار تیم پاس همدان گفت : حدود چهار سال سابقه حضور در پاس را دارم و در این سالها تلاش زیادی کرده ام تا بتوانم تجربه خوبی کسب کنم و برای ارتقا جایگاهم در فوتبال ایران گام بردارم و فکر می کنم در حال حاضر زمان آن رسیده تا به حق خود در فوتبال برسم .

مهدی اسلامی ادامه داد : خوشبختانه امسال تیم ما ضمن حفظ 70 درصد نفرات ،  تغییرات مثبتی داشته است و این شرایط خوب و جو آرام تیم به ما بازیکنان کمک می کند تا راحت تر به اهداف خود برسیم .

اسلامی ضمن تأکید بر انگیزه بالای خود افزود : با توجه به این که کادر فنی تیم جوان تر شده و این مسئله باعث می شود اعضای کادر فنی به بازیکنان نزدیک تر شوند ، من در تمرینات تلاش مضاعفی می کنم تا با استفاده از این صمیمیت موجود بین بازیکنان و کادر فنی استفاده کنم و در حد ممکن خودم را به آنها ثابت کنم .

وی اضافه کرد : حتی اگر قرار باشد دروازه بان دیگری به تیم اضافه شود من نه تنها انگیزه ام را از دست نمی دهم بلکه تلاش می کنم تا با وجود وی به اهدافم برسم .

دروازه بان جوان و بانگیزه پاس همدان در پایان خاطر نشان کرد : یقین داشته باشد در فصل پیش رو سید مهدی اسلامی متفاوتی را در پاس همدان مشاهده خواهید کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد