رمضانی: سرمربی پاس پس از اردوی اردبیل مشخص می شود

سرپرست تیم پاس همدان در خصوص انتخاب سرمربی جدید برای این تیم گفت: سرمربی پاس پس از اردوی اردبیل مشخص می شود.  

رمضانی خاطرنشان کرد: تصمیمات لازم درباره سرمربی آینده پاس اتخاذ شده و پس از پایات اردوی تیم در اردبیل نام مربی جدید را اعلام می کنیم.

وی ادامه داد: مسئولین باشگاه پاس همدان برنامه ویژه ای برای سال آتی دارند و در این فصل بازیکنان خوبی را هم تا کنون توانسته ایم جذب کنیم و بازیکنان تمرینات آماده سازی خود را در اردبیل پیگیری می کنند.
وی در خصوص انتخاب مربی با نظر پورحیدری عنوان کرد: پورحیدری یکی از بزرگان فوتبال ایران است که نظر او در انتخاب سرمربی جدید پاس همدان قطعا دخیل می باشد ضمن آنکه نظر نهایی با کمیته فنی باشگاه صورت می گیرد.
رمضانی در خصوص قرعه کشی لیگ برتر گفت: قرعه کشی امسال بسیار خوب برگزار شد و در این مراسم سازمان لیگ کاملا به طور قانونی عمل کردو امیدوارم تا پایان فصل این نظم ادامه پیدا کند.
سرپرست تیم پاس همدان با انتقاد از پیشنهاد خوردبین مبنی بر تعویق افتادن لیگ برتر عنوان کرد: اگر چنین تغییری قرار است انجام شود باید برای تمام تیم ها باشد مسئولین باشگاه ها یکبار هم که شده باید از راه قاونونی عمل کنند.
وی اظهارداشت: بخاطر ضعف یک تیم باشگاه های دیگر نباید متضرر شوند و پرسپولیس هم در این مدت باقی مانده تا لیگ فرصت دارد تا تمرینات آماده سازی خود را انجام داده و بازیکنانش را به شرایط مطلوب برساند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد