پورحیدری: حضور "طوسی" در کادر فنی پاس منتفی شد

مدیر فنی باشگاه پاس همدان گفت: هفتاد درصد تیم جدید پاس همدان بسته شده و پس از تورنمنت اردبیل با انتخاب سایر نفرات، سرمربی تیم هم در فصل آتی مشخص می‌شود.

منصور پورحیدری درباره آخرین وضعیت شکل‌گیری کادر بازیکنان و سرمربی جدید تیم فوتبال پاس همدان برای فصل آتی، اظهار کرد: خوشبختانه طبق برنامه‌ریزی که داشتیم، کارها به خوبی پیش رفت و تا این لحظه حدود 70 تا 75درصد کادر بازیکنان تیم به خوبی بسته شده است و بازیکنان مدتهاست که به طور مستقیم زیر نظر علیرضا منصوریان، پورمسلمی و طلایی تمرینات آماده‌سازی را پشت سر می‌گذارند.

وی همچنین از شرکت تیم پاس در تورنمنت چهارجانبه سرداران شهید اردبیل خبر داد و گفت: برای درصد باقی‌مانده از کادر بازیکنان، مذاکرات را از پیش داشتیم و روند آن طی روزهای آتی ادامه خواهد داشت؛ اما بنا داریم پس از حضور تیم در تورنمنت چهارجانبه اردبیل که در دو روز پایانی این هفته برگزار می‌شود، نقاط ضعف تیم را از این حیث مشاهده کرده و براساس آن انتخاب دقیق‌تری برای نفرات بعدی داشته باشیم. در این تورنمنت تیم‌های پاس همدان،‌ مس کرمان، ملوان بندرانزلی و نماینده‌ای از اردبیل حضور دارند که به صورت حذفی در دو روز پی در پی مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند.

رییس کمیته‌ی فنی باشگاه پاس از منتفی شدن حضور احمد طوسی در کادر فنی این تیم برای فصل آتی خبر داد و گفت: آقای طوسی مدتی کنار ما بودند اما حدود یک‌ هفته است که رفتند و هنوز هم نیامدند! نمی‌دانم بحث‌شان چه بود و در این مورد آقای اولیایی مطلع هستند اما به هر حال حضور ایشان روی نیمکت تیم پاس در فصل آتی به عنوان سرمربی منتفی است. در حال حاضر منصوریان، پورمسلمی از اعضای کمیته فنی هستند که به همراه طلایی ضمن برنامه‌ریزی های فنی، تمرینات بازیکنان را هم زیر نظر دارند که به احتمال فراوان از میان آنها اعضای اصلی کادر فنی چیده خواهد شد.

پورحیدری ادامه داد: البته انتخاب سرمربی جدید و نحوه تعاملات اعضای کادر فنی با یکدیگر را به پس از برگزاری تورنمنت پیش رو و هم‌چنین حضور مربی بدنساز خارجی موکول کردیم. این مربی پس از نهایی شدن مذاکرات، تا آخر این هفته به همدان خواهد آمد و با اضافه شدن او می‌توانیم برنامه‌ریزی دقیق‌تر و بهتری داشته و در همان زمان سرمربی تیم را معرفی کنیم.

وی همچنین با تاکید بر عدم حضورش در نیمکت تیم پاس به عنوان سرمربی جدید گفت: پس از مسابقات اردبیل، با تکمیل لیست بازیکنان، کادر فنی و مشخص شدن سرمربی تیم، برای برگزاری اردویی تدارکاتی و آماده سازی تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد