برجلو : یقین دارم از پاس به تیم ملی می رسم

مدافع فصل گذشته سایپای کرج که با عقد قرار داد یکساله به عضویت پاس همدان درآمده است گفت : پاس در حال حاضر شرایط مناسبی دارد و من یقین دارم این شرایط خوب هم به سود تیم خواهد بود ، هم به سود تک تک بازیکنان .

کاظم برچلو در خصوص چگونگی حضورش در پاس همدان گفت : پاس تنها تیمی بود که تمامی شرایطی را که من در ذهنم داشتم دارا بود . تیم های بزرگ زیادی با من مذاکره کرده بودند که اگر به آنها می پیوستم یا از لحاظ فوتبالی پیشرفت نمی کردم و یا از لحاظ مالی متحمل ضرر می شدم .

وی ادامه داد : بنابراین به پاس آمدم تا این تیم از سویی پایگاهی باشد برای موفقیتم در عرصه فوتبال که ارجح است نسبت به مسئله قرارداد مالی و از سوی دیگر توافق مالی مناسبی نیز بین  من و باشگاه برقرار شده است که این موضوع هم به نوبه خود جای هیچ گونه نگرانی را برای من نمی گذارد .

کاظم برجلو با اشاره به این موضوع که وی به نوعی یک همدانی محسوب می شود عنوان کرد : مردم خوب و مهربان همدان نیز انگیزه بعدی من برای آمدن به همدان بودند و با شناختی که از آنها دارم مطمئنم همدانی ها همیشه از تیم خود و بازیکنانش حمایت می کنند .

وی خاطر نشان کرد : البته اهدافی نیز دارم که یقین دارم با حضور در پاس به این اهداف خواهم رسید در وحله اول دوست دارم همراه با تیمم در لیگ نهم افتخار آفرین شویم و در وحله دوم بتوانم از پاس همدان بعنوان پایگاهی برای حضور در تیم ملی استفاده کنم .

برجلو در پایان اظهار داشت : خوشحالم که به پاس همدان پیوسته ام امیدوارم بتوانم با ارائه عملکرد همه جانبه قابل قبول در لیگ نهم پاسخ اعتماد مدیر عامل و کادر فنی خوب پاس همدان را بدهم.

نظرات 1 + ارسال نظر
mohammad 1388/04/15 ساعت 23:26

به وبلاگ من هم یه سر بزنین درامد و ترفند و برنامه های جدید و فیلم و اهنگ و ....... و دیگه هرچی بخواین داریم
راستی جدیدا نرم افزار های تبلیغاتی که باعث افزایش بازدید و ...... مثل ارسال اس ام اس گروهی و ارسال نظرات گروهی و....... دارا می باشد که ما حراج کردیم اگه نیای از کفت رفته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد