کاظم برجلو : مقصد نهایی من پاس است

مدافع تیم فوتبال سایپا کرج گفت: پس از هفت سال بازی در تیم فوتبال سایپا اصلاً دوست نداشتم از این تیم جدا شوم. 

کاظم برجلو گفت: باشگاه سایپا با صدور رضایت نامه می تواند لطف بزرگی برای بازیکنان جدا شده بکند ولی با بدقولی تسویه حساب و رضایت نامه‌ام  نمی‌دهد.

وی ادامه داد: امروز قرار است باشگاه رضایت نامه بازیکنان جدا شده را صادر کند و بتوانیم هر چه سریعتر تیم مورد نظر خود را مشخص کنیم و با تمرینات تیمی از لحاظ بدنی آماده مسابقات لیگ برتر شویم.

وی در خصوص جدایی از سایپا تصریح کرد: با هفت سال بازی کردن در تیم سایپا دوست نداشتم از این تیم جدا شوم و یک سوء تفاهم باعث جدایم از این باشگاه شد.

وی ادامه داد: محمد مایلی کهن سرمربی تیم تمایل خود را برای ماندن در تیم اعلام کرده  بود ولی با بعضی از صحبت‌ها افراد اطراف تیم با سوء استفاده از مایلی کهن مرا در لیست مازاد باشگاه سایپا قرار داد.

وی در خصوص جریمه بازیکنان جدا شده از تیم سایپا خاطرنشان کرد : در زمان سرمربیگری رضا فروزانی چند بازی متوالی تیم شکست خورد که هیئت مدیره کل بازیکنان تیم و اعضای کادر فنی را ده درصد جریمه کرد این کسر حقوق باعث متضرر شدن بازیکنان جدا شده می‌شود.

وی در ادامه بیان کرد: ده درصد جریمه را فقط بازیکنان جدا شده باید پرداخت کنند که امیدوارم امروز این مشکلات حل شود تا برای ثبت قرار داد با باشگاه مورد نظر اقدام کنم.

برجلو در خصوص تیم بعدی خود گفت: بطور حتم مقصد نهایی ام برای بازی دراین فصل تیم فوتبال پاس همدان است و انتخابم به دلیل بودن علیرضا منصور یان به عنوان سرمربی تیم فوتبال پاس همدان است و طی صحبت‌های خوبی که با کاظم اولیایی داشتم توافق نهایی را برای پیوستن به این تیم انجام داده‌‌ام.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد