یدا.. اکبری : امسال خودم را اثبات می کنم

هافبک فصل گذشته استقلال تهران که سال نسبتا کم فروغی را در این تیم سپری کرد، امسال از جمع آبی پوشان جدا شده و با توجه به حضورش در پاس همدان گفت: مطمئن باشید امسال خودم را اثبات می کنم تا نشان دهم که در سال گذشته فوتبالم درگیر، سلیقه های شخصی شده بود.  

یدا.. اکبری افزود: متاسفانه در استقلال شرایط بدی برایم پیش آمد و علیرغم اینکه در اکثر هفته آماده بودم و چه به لحاظ فنی و چه به لحاظ بدنی در شرایط مناسبی قرار داشتم نتوانستم بطور کامل در ترکیب استقلال به میدان بروم با توجه به شایستگی هایی که داشتم به 1 نیمکت نشین کامل تبدیل شده بودم و نتوانستم سال خوبی را سپری کنم.

وی ادامه داد: امسال به پاس آمده ام تا دوباره بتوانم با قرار گرفتن در ترکیب ثابت و فوتبالی که ارایه می کنم به شرایط قبلی برگردم و مسایل سال گذشته را جبران کنم و با توجه به این که من سابقه حضور در پاس همدان را هم داشتم با هواداران تیم پاس کاملا آشنا هستم و می توانم راحت فوتبال بازی کنم.

اکبری تصریح کرد: امسال تیم خوبی تا به اینجای کار بسته شده و با برنامه مشغول آماده سازی تیم هستم تا در لیگ برتر عملکرد بهتری نسبت به سالهای گذشته داشته باشیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد