اولیایی: برنامه‌های دستوری صداوسیما فایده‌ای برای فوتبال ندارد

مدیرعامل باشگاه پاس همدان گفت: جای تاسف دارد که صدا و سیما پس از گذشت دو هفته، به فکر تهیه برنامه‌هایی دستوری درباره ناکامی تیم ملی در صعود به جام جهانی افتاده و داغ دل مردم را تازه می‌کند.

سیدکاظم اولیایی اظهار کرد: اینکه صدا و سیما به مسایل ورزشی از جمله فوتبال می‌پردازد خوب است اما باید به موقع و به درستی به این مقوله بپردازد تا به افکار عمومی توهین نشود.

وی افزود: صدا و سیما یک رسانه ملی است و هزینه‌های آن از بیت‌المال تامین می‌شود لذا اگر برنامه‌ کارشناسانه‌ای برای پرداختن به موضوعات مهم فوتبالی تدارک می‌بیند باید اولا آن را در زمان به موقع برگزار کند و ثانیا از کارشناسان برجسته و خبره در این زمینه استفاده کند چرا که در غیر این صورت بدون شک باعث ایجاد تشویش در افکار عمومی خواهد شد. صداوسیما باید در این زمینه برنامه‌هایی را تدارک ببیند که در چهارچوب واقعی فوتبال باشد و مطالب درست و کارشناسی را به مردم بگوید نه اینکه صرفا به تدارک برنامه‌های دستوری در این زمینه بپردازد! ساختار فوتبال برای همه مشخص است و این مقوله مجامع رسیدگی و کارشناسی خود را دارد و اینکه ما بخواهیم توسط یک سری آدمهای نااهل و آنهم با عجله مهم‌ترین اتفاق فوتبالی کشورمان را به این شکل به آن بپردازیم درست نیست.

مدیرعامل باشگاه پاس همدان ادامه داد: این که ما بخواهیم هر کسی که از جلوی جام جم عبور می‌کند را به عنوان کارشناس به برنامه‌های کارشناسی فوتبال بیاوریم، کار به سرانجام نمی‌رسد. این که در این برنامه‌ها بدون در نظر گرفتن موضوع کارشناسی و روز فوتبال کشور بخواهیم یک سری توجیهات قدیمی و افسوس‌های گذشته مبنی بر نرفتن به جام جهانی را بیان کنیم، جز دلیلی بر عقب ماندگی و ارتجاع ما چه چیز دیگری می‌تواند باشد؟!

اولیایی مدعی شد: متاسفانه برنامه‌هایی که در رابطه با تشریح فرآیند صعود تیم ایران به جام جهانی و اوضاع فعلی تیم ملی و فوتبال کشور در برنامه‌های فعلی صداوسیما مطرح می‌شود کاملا دستوری بوده و حرف‌های تکراری در آن زده می‌شود. آیا آن‌ها نمی‌دانند که جامعه ما دیگر از این حرف‌ها خسته شده است. آیا ما نمی‌خواهیم با برنامه‌هایمان به افکار عمومی احترام بگذاریم. آوردن کارشناسی نااهل و پرداختن به مسائلی غیر اصلی در یک برنامه به طور مثال پربیننده چه ارزشی دارد؟ تازه اینکه ما بدون در نظر گرفتن شانیت و حق مردم اکنون پس از دو هفته به ناکامی تیم ملی در راهیابی به جام جهانی می‌پردازیم، خود مساله‌ای دیگر است.

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال تهران گفت: در حال حاضر ما نیاز داریم که به تیم جوانان و امیدمان برای 4 سال آینده نگاه جدی‌تری داشته باشیم و برای آنها برنامه‌ریزی کنیم، شاید این مساله و مواردی از این دست بحث روز و مفید فوتبال کشور باشد اما متاسفانه می‌بینیم که در برنامه‌های فعلی تلویزیون داغ مردم را برای نرفتن به جام جهانی تازه می‌کنند و به نوعی از وقت تلویزیون که برای مردم است و از بیت‌المال ارتزاق می‌کند چنین استفاده نادرستی صورت می‌گیرد.

نظرات 1 + ارسال نظر
hope 1388/04/13 ساعت 16:54

ضمن عرض تبریک به شما بابت وبسایت فوق العاده تماشایی و همه پسندی که به ثبت رسانده اید من معمولا از کمتر وبسایتی خوشم می آید از تمام بخش های فوق العاده زیبای وبلاگتان دیدن کردم و بسیار لذت بردم ولی جای یک سری چیزهایی که باعث افزایش بازدید و زیباتر شدن و حرفه ای ترشدن وبلاگتان می شود را خالی دیدم
راستش رو بخوای حیفم آمد سیستمی را که این خدمات را ارائه میدهد به شما معرفی نکنم
برای عضویت در این سایت میتوانید از طریق لینک زیر اقدام کنید:
http://www.oxinads.com/?a=22810
امکاناتی که این سیستم به شما ارائه می دهم عبارتند از سیستم تبادل لینک ودیکشنری آنلاین و سیستم پیام نما (غیر فعال) وفرم تماس با ما و رتبه سنج گوگل و وضعیت یاهوو بسیاری از خدمات ارزنده دیگر کافیست در سایت زیر ادرس وبلاگ و شماره حساب بانکی خود را درج نمایید..در هر کجا که هستید..بعد از 24 ساعت تاثیر انرا خواهید دید در ضمن با عضویت و تلاش در این سیستم میتوانید درآمد بسیار زیادی کسب کنید این سیستم یکی از قویترین و بهترین سیستم های موجود در ایران است
عضویت سریع فقط از اینجا
http://www.oxinads.com/?a=22810
http://www.oxinads.com/?a=22810
حتما برای فعال شدن حسابتان باید کد بنرها را در سایتتان قرار دهید
این دعوت نامه مانند نقشه گنج بسیار بزرگی است که ما به شما رایگان هدیه دادیم فقط دست یابی به این گنج بزرگ بستگی به تلاش و پشتکار شما دارد که حتما آن را به دست می آورید
با آرزوی روزهایی پر از پول و شادی
و رسیدن به آرزوهای بزرگ شما و دوستدارانتان
به اطلاع شما می رسانیم در جهت تشویق شما سروران گرامی سیستم اوکسین ادز جشنواره تابستانه از اول تیرماه به مدت یکماه برگزار می گردد که کارکرد کلیه اعضاء 50 درصد بیشتر محاسبه خواهد شد.
بعنوان مثال اگر شخصی در طول یک ماه 100 هزار تومان درامد کسب نماید 50 هزار تومان هم به پورسانت وی اضافه خواهد شد و مجموعا 150 هزار تومان دریافت می نماید.
این فرصت طلایی را از دست ندهید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد