حمله اولیایی به نماینده مردم برای دو میلیارد ناقابل!

آقای علی‌آبادی! با اجازه چه کسی دو میلیارد تومان اعتبارات ورزشی استان همدان را به تیم پاس همدان داده‌اید؟ این اعتبارات مصادره شده، هیات‌های ورزشی شهر بنده برای 2میلیارد معطل مانده اند.
به نوشته دنیای فوتبال؛ اینها بخشی از نطق پیش از دستور حسن ونایی، نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی است که ماجرای جدیدی را برای رئیس سازمان تربیت‌بدنی به‌وجود آورده است و پس از سرمقاله روزنامه کیهان و حمله سردبیر کیهان ورزشی به عملکرد علی‌آبادی، حالا رئیس وارد بحران جدیدتری شده است که می‌تواند ابعاد گسترده‌ای داشته باشد. هرچند امیدواریم سخنگوی جوان سازمان تربیت‌بدنی اینها را هم تکذیب نکند!

حسن ونایی اگرچه هم استانی محمد علی‌آبادی است اما دلیل نمی‌شود که چشم بر فعالیت‌های غیرقانونی ببندد. او همان کسی است که در جلسه رای اعتماد محصولی، وزیر کشور گفت:«آقای رئیس‌جمهور! وزرای شما در ردیف جلوی مجلس نشسته‌اند، شما در سفرهای استانی نمایندگان را کجا می‌نشانید؟» به این می‌گویند جسارت.
جلوی این بی‌قانونی را بگیرید
حسن ونایی، نماینده مردم ملایر با بیش از سی‌هزار رای به مجلس راه یافت و در سابقه مدیریتش می‌توان «حسابرس دیوان محاسبات کشور» را دید که نشان می‌دهد در بحث‌های مالی، خبره و کارشناس است و نمی‌توان بر اظهارنظرهایش خرده گرفت.
او درباره اقدام غیرقانونی سازمان تربیت‌بدنی می‌گوید:«تیم‌های لیگ برتری که به استان‌ها منتقل شده‌اند مشکل جدی‌ای را در استان‌ها به‌وجود آورده‌اند. بر اساس قوانین بودجه سنواتی، در بودجه سال‌های گذشته اعتباری دیده شده که برای توسعه ورزش‌های همگانی استان‌ها پیش‌بینی شد اما متاسفانه به عنوان نمونه در همدان، کل اعتبار را به تیم منتقل شده می‌دهند که هیچ مصوبه‌ای با خود ندارد و بودجه را به‌صورت غیرقانونی به‌حساب پاس همدان واریز می‌کنند.»
ونایی تاکید دارد:«من به دیوان محاسبات کشور دستور پیگیری دادم و کتبا از آنها خواستم که در مقابل این اقدامات غیرقانونی بایستند.»
نماینده مردم ملایر چنین عملکردهای غیرقانونی را اجحاف به جوانان روستایی می‌داند که سرانه ورزشی آنها را تیم‌های لیگ برتری می‌بلعند و مشکل جدی برای ساختار ورزش به‌وجود می‌آورند:«به‌صورت‌تشریفاتی ورزشکارانی را که محل زندگیشان جای دیگر است، می‌آورند و با مبالغ هنگفت قرارداد می‌بندند. این خطری جدی برای توسعه ورزش استان است.»
البته شکایت‌هایی به کمیسیون اصل90 مجلس و سازمان بازرسی هم شده است: «آقای علی‌آبادی باید به دیوان محاسبات، بازرسی کل کشور و کمیسیون اصل90 پاسخگو باشد و البته باید برای مجلس توضیح دهد که چه بلایی بر سر فوتبال آورده که از جام‌جهانی حذف شد و چه بلایی بر سر ورزش کشور آمده که در المپیک شکست خوردیم. اینها نشان می‌دهد ورزش ما با ریاست علی‌آبادی به مشکل جدی خورده است.»
اولیایی: خواب‌نما شده است!
اما واکنش مدیرعامل پاس همدان هم جالب‌توجه است:«ایشان خواب‌نما شده‌اند و اگر چنین ارقامی هست، ما مدعی هستیم و حق ما بیشتر از اینهاست.»
کاظم اولیایی این ادعا ر ا نمی‌پذیرد و ادامه می‌دهد:«اولا که باشگاه ما تولیدکننده است و باید رقم‌های بسیار بالاتری را جذب کنیم، نکته دوم این است که من متاسفم که ایشان این حرف را زده‌اند و اگر مدعی هستند، مستنداتش را برای ما هم بیاورند و نکته سوم هم اینکه اگر ما 2میلیارد تومان جذب می‌کردیم، به‌خاطر 14میلیون مطمئنا تعلیق نمی‌شدیم.»
البته ما هم مثل شما نفهمیدیم دلیل آخری چه ربطی به 2میلیارد دارد چراکه احتمالا 2میلیارد هزینه زخم‌های دیگر شده است.

نظرات 1 + ارسال نظر
نوروزی منعم 1388/04/13 ساعت 22:44

آقای ثقفی ازشمابعیداست اینقدرزودذوق زده شوید.البته شمااین زمینه رانسبت به اولیایی دارید.خوب بودبودجه ورزش استان قبل وبعدازانتقال پاس به همدان رابررسی می کردیدتاخدمت پاس به ورزش استان رابرای جناب نماینده تنگ نظرملایرترسیم نمایید .دوتیم پایتخت نشین راببینید مثل نهنگ چه بودجه ای رامی بلعند؟ لطفابه آقای حسابرس موردنظرتان گرا بدهید>

با سلام
جناب نوروزی منعم من که حضرتعالی را نمی شناسم
اما این را بدانید که نقشی در طراحی این مطلب نداشتم !
این خبر برگرفته از سایت تابناک است !
کافیست شما از طریق قسمت لینک های روزانه وبلاگ من روی اخبار پارسیک کلیک کنید و در قسمت جستجو کلمه "اولیایی" را تایپ کنید !
تا در جمع یافته ها این مطلب را بیابید !
در ضمن بنده طی مراسمی با آقای اولیایی درد دل کردیم و کدورت ها رفع شد .
وبلاگ من مربوط به اخبار فوتبال همدان است و هر آنچه در این خصوص در رسانه ها انتشار یابد در این وب منتشر می شود و ما باید بی طرفانه همه دیدگاه ها را مطرح نمائیم !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد