مامانی: تا 2 روز آینده از پاس شکایت می کنم

هافبک فصل گذشته تیم پاس همدان با انتقاد شدید از مسولان این باشگاه گفت: تا 2 روز آینده قطعا از پاس شکایت می کنم. 

محمدرضا مامانی خاطرنشان کرد: طبق قرارداد به مدت یک فصل با پاس بودم و با پایان آن اکنون مطالباتم را می خواهم.

وی ادامه داد: مسوولین پاس هنوز مطالبات مرا پراخت نکرده اند و هیچگونه تماسی نیز نداشته اند و به همین دلیل نیز قصد دارم تا از آنان برای گرفتن حق شکایت کنم.
وی افزود: آنان در روزهای اخیر به راحتی بازیکن جذب می کنند و پیش پرداخت هم به آنان می دهند اما نمی دانم چطور می شود که وقتی به من می رسند پول ندارند.
هافبک فصل گذشته پاس با تاکید بر این مطلب به ایسکانیوز عنوان کرد: با شکایت از باشگاه پاس می خواهم جلوی فعالیت این باشگاه را در زمینه جذب بازیکن بگیرم.
مامانی در این رابطه افزود: آن ها در طول این فصل بارها مرا تحت فشار قرار دادند و دربرخی موارد من مصدوم شدم اما تا آنجا که توانستم با جان و دل برای پاس بازی کردم اما رفاقت را در حقشان تمام خواهم کرد.
وی در خصوص فصل آینده عنوان کرد: هنوز پیشنهادی به طور رسمی از هیچ باشگاهی دریافت نکرده ام و نمی دانم چرا هر فردی اسم مرا می شنود از من فرار می کند اما تا هفته آتی مشخص می شود به کدام تیم می روم.
مامانی درخصوص رفتن به مجلس ختم مادربزرگ قطبی اظهار داشت: من در زمینه فوتبال ممکن است با قطبی اختلاف نظر داشته باشم اما در غمش با او شریک هستم و از بچگی یاد گرفتم که مسایل را با هم تداخل ندهم.
وی ادامه داد: رفتن من به مجلس ترحیم فقط برای تسکین دادن و تسلای قطبی بود و امیدوارم او در ادامه موفق باشد.

نظرات 1 + ارسال نظر
آیتا 1388/04/02 ساعت 16:36

سلام دوست عزیز به فروشگاه منم سر بزن خوشحال می شم عزیزم

"فروشگاه اینترنتی آیتا شاپ " فروش جدیدترین فیلم ها ، کارتون ، نرم افزار ، بازی و... با 35% پایین تر از قیمت پشت جلد کالاها

"تمامی اجناس خود را با نصف قیمت خریداری کنید ، جدیدترن نرم افزارها نصف قیمت ، جدیدترین فیلم ها نصف قیمت ، جدیدترین بازی های کامپیوتر نصف قیمت"
>> بسته بندی ضد خش و حرارت با سی دی های سیلور بهترین کیفیت <<
"""""""""""" Www.aytashop.com """""""""""""""

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد