استاندار همدان: شرایط موفقیت تیم پاس در لیگ نهم فراهم است

استاندار همدان گفت: شرایط لازم برای موفقیت تیم فوتبال پاس برای حضور پرقدرت در لیگ برتر نهم کشور فراهم است.

بهروز مرادی روز سه شنبه در جریان تمرین تیم فوتبال پاس در جمع بازیکنان و کادر فنی این تیم افزود: پاس دو فصل بسیار امیدوار کننده را با نام همدان در لیگ برتر تجربه کرد و امسال نیز برای کسب این موفقیت تلاش می‌شود.

رییس مجمع باشگاه پاس همدان اضافه کرد: تمهیدات لازم برای حضور پرقدرت پاس در لیگ نهم اتخاذ شده و تمامی مسوولان و مردم فوتبال دوست همدان حمایت های لازم را برای کسب این موفقیت انجام داده اند.

وی اظهار داشت: با اعتمادی که از مدیران باشگاه پاس دارم به طور حتم این تیم در لیگ برتر نهم نتایج درخشانی را کسب خواهد کرد.

وی با خوش آمد گویی به بازیکنان و مربیان جدید تیم فوتبال پاس همدان افزود: تمامی اعضای باشگاه پاس در لیگ برتر مسوولیت سنگینی دارند و باید با بازی‌های درخشان خود پاسخگوی محبت‌ها و علاقه هواداران تیم باشند.

استاندار همدان اضافه کرد: پاس با ورود به همدان جان تازه‌ای به بدنه ورزش این استان داد و باید از این داشته به خوبی حمایت شود.

وی خطاب به اعضای تیم فوتبال پاس گفت: همدان در دو فصل گذشته موفقیت‌های چشمگیری به دست آورد و خواهان تداوم این روند روبه رشد هستیم.

استاندار همدان حضور جوانان مستعد در تیم فوتبال پاس را عاملی برای پشتوانه‌سازی در این تیم برای کسب موفقیت‌های بزرگ در سطح فوتبال عنوان و اظهار امیدواری کرد: تمامی این بازیکنان در لیگ برتر نهم بتوانند از تیم پاس به عنوان پله ترقی برای ورود به تیم‌های بزرگ و تیم ملی بهره مند شوند.

استاندار همدان به مدت ‪ ۴۵‬دقیقه به تماشای تمرین تیم فوتبال پاس پرداخت و دقایقی نیز با مدیران باشگاه به گفت وگو نشست.

تمرین صبح سه شنبه تیم فوتبال پاس در ورزشگاه کارگران شهر همدان برگزار شد که با استقبال ‪ ۵۰۰‬تماشاگر همراه بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد