پورحیدری : به احتمال فراوان احمد طوسی سرمربی پاس می‌شود

مدیرفنی باشگاه پاس همدان گفت: به احتمال فراوان احمد طوسی به عنوان سرمربی تیم فوتبال پاس در لیگ نهم فعالیت کرده و علیرضا منصوریان هم در کنارش خواهد بود.

منصور پورحیدری پیرامون آخرین تصمیمات گرفته شده برای کادر فنی تیم فوتبال پاس همدان، اظهار کرد: پس از جلسه‌ای که با هیات مدیره و مدیریت باشگاه داشتیم، در حال حاضر مشغول بررسی هستیم تا با در نظر گرفتن همه جوانب بتوانیم کادر فنی قوی و تیم خوبی را به لحاظ ترکیب بازیکنان در لیگ نهم ببندیم.

وی افزود: اکنون کمیته نقل و انتقالات ما مشغول مذاکره با بازیکنان مختلف و بررسی شرایط نفرات فعلی است تا بهترین گزینه‌ها را برای رقابت‌های امسال جذب کنیم. تیم پاس امسال هم به لحاظ بضاعت مالی و هدف‌گذاری رویه‌ای تقریبا مشابه سال گذشته خواهد داشت که تنها درصد مشخصی به طور معمول به اعتبارات مالی آن افزوده می‌شود. لذا ما در این فصل هم همچنان جوان‌گرایی خواهیم کرد اما با برنامه‌ها و تغییراتی که در کادر فنی و ترکیب بازیکنان خواهیم داشت، سعی می‌کنیم در وهله اول در میان تیم‌های نیمه بالای جدول و در صورت امکان به جمع سه تیم ابتدایی لیگ برسیم.

پورحیدری در پاسخ به این سوال که سرانجام احمد طوسی سرمربی تیم پاس در لیگ نهم خواهد بود یا علیرضا منصوریان گفت: در حال حاضر علیرضا منصوریان به جمع کادر فنی ما پیوسته و به همراه رضا طلایی کارش را در تیم پاس آغاز کرده است. منصوریان از بازیکنان بزرگ ایران بوده که زحمت بسیاری برای فوتبال این مملکت کشیده است؛ ضمن اینکه با توانایی و استعدادی که در او می‌بینم، بدون شک می‌تواند از مربیان بزرگ ایران هم شود. کمک می‌کنیم تا منصوریان در کلاس‌های مربیگری شرکت کرده و بتواند کارت سرمربیگری در لیگ برتر را از فدراسیون فوتبال اخذ کند اما او در فصل آتی از اعضای کادر فنی تیم پاس خواهد بود؛ ضمن اینکه معتقدم تصمیم برای سرمربی شدن او در این مقطع کمی احساسی است که قطعا با تجربه‌ای که می‌تواند در کنار مربیان باسابقه کسب کند، آینده خوبی در پیش‌رو خواهد داشت.

وی افزود: احمد طوسی به همراه علی‌اکبر پورمسلمی که در حال حاضر نظارت مستقیم بر کار جذب بازیکنان و بستن تیم پاس را دارند، از گزینه‌های اصلی سرمربیگری ما خواهند بود که به احتمال فراوان طوسی انتخاب خواهد شد.

مدیرفنی باشگاه پاس در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است خودتان مسوولیت سرمربیگری پاس را بر عهده بگیرید، خاطرنشان کرد: من تمام تلاشم را برای موفقیت تیم پاس انجام خواهم داد اما انشاا... که این مسوولیت بر دوش من گذاشته نشود و بتوانم در جایگاه مدیریت فنی باشگاه همچنان انجام وظیفه کنم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد