عابدی نژاد : پاس را برای دستیابی به اهدافم انتخاب کردم

همت عابدی نژاد از جمله بازیکنانی است که برای لیگ نهم به جمع سبز پوشان همدان اضافه شده است به همین سبب به سراغش رفتیم و گفت و گویی با وی انجام دادیم که ماحصل این گفت و گو را در ذیل می خوانید .
مدافع با اخلاق فصل گذشته برق شیراز گفت :
پاس تیم بزرگ و ریشه داری است ، شرایط مناسب این تیم این امید را به من داد تا بتوانم به اهدافم در عرصه فوتبال دست پیدا کنم.

به تیم پاس همدان خوش آمدی . در خصوص چگونگی حضورت در تیم پاس همدان بگو چه شد که پاس را بعنوان تیم جدیدت انتخاب کردی ؟

متشکرم . پس از پایان لیگ هشتم با پیشنهادات زیادی مواجه شدم که پاس همدان یکی از آنها و طبق نظر شخصی ام بهترین آنها بود چرا که پاس همدان تیم ریشه دار و در حال حاضر تیم بنامی است . علاوه بر آن وجود پیشکسوتان بزرگ فوتبال ایران در این تیم همچون آقای اولیایی و آقای پورحیدری نکته قابل توجه این تیم بود که انگیزه ام را برای انتخاب پاس همدان دو چندان کرد.بنا براین با باشگاه قبلی ام تصویه کردم و با پاس همدان دو ساله قرارداد بستم.

جز پاس از کدام تیم ها پیشنهاد داشتی ؟

این موضوع دیگر مهم نیست من پاس را انتخاب کرده ام و در حال حاضر یک پاسی متعصب هستم .

شناختی از شهر همدان داری ؟

بله همدان پایتخت تاریخ و تمدن ایران است با وجود این که از حضورم در همدان بیش از چند روز نمی گذرد اما خیلی زود به این شهر و مردمان خونگرم و مهمان نوازش عادت کردم .

از چه زمانی در تمرینات حاضر شدی ؟

من از شنبه گذشته در تمرینات حاضر شدم و همراه تیم تمرین کردم .

تمرینات چگونه پیش می رود ؟

جو خوبی بر تمرینات حاکم است گرچه تمرینات ابتدایی را سپری می کنیم وبرخی بازیکنان در تمرینات روز های گذشته غایب بودند اما حاضرین با علاقه و دقت خاصی تمرینات را تحت نظر کادر فنی دنبال می کنند .

پس از آشنایی با شرایط شهر همدان و شرایط تیم از انتخابت رضایت داری ؟

صد درصد من پاس همدان را برای دستیابی به اهداف بزرگ فوتبالی ام انتخاب کردم وپس از حضور در همدان و آشنایی بیشتر با شهر همدان و تیم پاس بخاطرانتخاب درستم خیلی خوشحال شدم .

از اهدافت برای آینده بگو ؟

دوست دارم در فصل پیش رو بعنوان یک مهره مؤثر در مؤفقیت های پاس همدان سهمی به سزا داشته باشم و در نهایت در مدت حضورم در پاس همدان حضور در تیم ملی را تجربه کنم .

فکر می کنی شرایط برای رسیدن به اهدافت مهیا می شود ؟

شک ندارم . پاس همدان کادر فنی قوی برای فصل جدید در اختیار دارد ؛ مطمئناً تلاش و پشتکار شخصی در کنار یک کادر قوی زمینه را برای مؤفقیتم آماده می کند .

برای پایان :

تعریف زیادی از هواداران همدانی شنیده ام امیدوارم بتوانیم با ارائه بازیهای خوب در لیگ نهم لبخند رضایت بخش را بر لب های آنان بیاوریم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد