سیکل معیوب در پرسپولیس و پاس

در حدود چهل و پنج روز تا شروع لیگ برتر فوتبال تعداد اندکی از تیم های لیگ برتری وضعیت نامشخصی دارند که سرآمد این تیم‌ها پرسپولیس و پاس همدان هستند.
گرچه بیشتر تیم های لیگ برتری وضعیت کادر فنی شان را مشخص کرده‌اند و حتی بعضی تیم ها بیش از سه هفته است که تمرینات شان را شروع کرده اند برخی تیم ها از جمله پاس و پرسپولیس وضعیت نامشخص دارند.

امروز و فردا کردن‌های مدیران دو باشگاه قدیمی بازیکنان را در بلاتکلیفی قرار داده و این در شرایطی است که با وجود نامعلوم بودن سرمربی فصل بازیکنان جدید با نظر افرادی جذب می شوند که مسوولیتی در قبال نتایج آینده این دو تیم ندارند. پس از حالا می توان به انتظار روزی نشست که سرمربیان فصل آینده پرسپولیس و پاس یکی از دلایل ناکامی احتمالی تیم شان را عدم حضورشان در فصل نقل و انتقالات عنوان کنند!
پرسپولیس که پس از برکناری نلو وینگادا پروژه طولانی انتخاب سرمربی جدیدش را خیلی زود آغاز کرد، این روزها در میان تردیدهای مدیرانش هنوز نتوانسته به نتیجه‌ای برسد. تاپ مولر و پرزوویچ دو گزینه ای بودند که از اواخر هفته گذشته نامشان برای پرسپولیس مطرح شد.
ابتدا جمعه گذشته انصاری فرد اعلام کرد که شنبه سرمربی پرسپولس انتخاب می شود اما انتظار هواداران بی فایده بود. شنبه بعدازظهر مدیر عامل پرسپولیس در مصاحبه ای گفت که حداکثر تا فردا (یکشنبه)، از بین مولر و پرزوویچ یک نفر به عنوان سرمربی پرسپولیس برگزیده می شود اما یکشنبه هم خبری نشد، پس از جلسه دوم مولر با انصاری فرد، باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که تا امشب (یکشنبه شب) سرمربی فصل بعد انتخاب می شود اما دیشب هم خبری نشد.
هرچند تقویم امروز را دوشنبه - یکم تیر نشان می دهد اما انگار تقویم مدیران قرمزهای پایتخت ورق نمی‌خورد و هنوز برای آنها روز جدیدی آغاز نشده است.
شاید وضعیت تزلزل مدیران پرسپولیس باعث شده که آنها برای هر تصمیم خود مدت ها فکر کنند چه اگر این طور نبود مانند فصل پیش و سلف‌شان عمل می کردند.
البته وضعیت پاس هم تعریفی ندارد. ابتدا بگوویچ از پاس رفت. پس از آن باشگاه اعلام کرد که علیرضا منصوریان سرمربی فصل سبزپوشان همدانی است. منصوریان هم این خبر را تایید کرد. بعد این خبر رسمی رد شد. سپس منصور پورحیدری گفت که از بین منصوریان و طوسی یکی به عنوان سرمربی فصل پاس انتخاب می شود و امروز هم پور حیدری که همه کاره مسائل فنی پاس است به خبرنگار ایسنا گفت که منصوریان به دلیل نداشتن مدرک مربیگری A نمی تواند نفر اول باشد و از بین طوسی و پورمسلمی یکی سرمربی پاس خواهد شد.
البته این تمام اتفاقات سیکل معیوب باشگاه داری فوتبال ایران نیست. می توان به انتظار فصل جدید نشست تا چرخه معیوب فوتبال ایران چهره واقعی تر خود را مشخص‌تر کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد