مدیرفنی پاس: منصوریان به تجربه بیشتری نیاز دارد

مدیرفنی تیم فوتبال پاس همدان،گفت: علیرضا منصوریان از بزرگان فوتبال ایران است و خود او هم این نکته را می‌داند که برای تبدیل شدن به یک مربی بزرگ به تجربه بیشتری نیاز دارد.

منصور پورحیدری پیرامون انتخاب سرمربی تیم پاس همدان اظهار داشت: متاسفانه به دلیل مشکلاتی که من داشتم، جلسه اعضای تیم برای انتخاب نام سرمربی به امروز موکول شد و در نهایت تا امشب نام سرمربی تیم فوتبال پاس مشخص می‌شود.

پورحیدری در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه از میان منصوریان و طوسی کدام یک شانس بیشتری برای سرمربیگری دارند،تاکیدکرد: انتخاب سرمربی تیم پاس بر مبنای شانس نیست بلکه ما با در نظر گرفتن توانایی‌های تیم خود و برنامه هایی که گزینه‌های مد نظرمان در اختیار قرار داده‌اند یک نفر را به عنوان سرمربی انتخاب می‌کنیم.

مدیرفنی تیم پاس در پاسخ به سئوال دیگری مبنی بر مشکل مدرک مربیگری منصوریان یادآور شد: از این بابت هیچ مشکلی نداریم چرا که اگر منصوریان به عنوان سرمربی تیم ما شناخته شود شرایط را به گونه‌ای برایش فراهم می کنیم تا در کنار کار عملی، مدارک مورد نیاز خود را نیز اخذ کند.

پورحیدری ادامه داد: منصوریان در عرصه مربیگری آینده درخشانی دارد و چنانچه وی امسال هم به عنوان نفر اول کادر فنی انتخاب نشود، با خصوصیات ویژه خود می‌تواند در سالهای آینده به یکی از مربیان درجه یک ایران تبدیل شود.

وی با اشاره به اینکه منصوریان باید به تدریج تجربه لازم را کسب کند، تصریح کرد: منصوریان به کار مربیگری علاقه بسیار دارد اما خود او هم می داند که برای شروع باید به تدریج تجربه لازم را به دست بیاورد تا او هم همانند بسیاری دیگر از مربیان جوان نابود نشود.

پورحیدری در پایان گفت: همانطور که گفتم تا پایان روز جاری سرمربی تیم ما انتخاب می‌شود و وی می‌تواند تمرینات تیم را برای آماده‌سازی بر عهده بگیرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد