کاظم برجلو: جدی ترین پیشنهادم از پاس همدان است

مدافع فصل گذشته تیم فوتبال سایپای کرج گفت: در تماس‌هایی که مسؤولان تیم‌های مختلف با من برقرار کرده اند، جدی ترین پیشنهاد را از تیم پاس همدان دریافت کرده‌ام.

کاظم برجلو افزود: پس از جدایی از باشگاه سایپا، تمرینات انفرادی سنگینی را زیر نظر چند مربی با دانش بدنسازی و تغذیه آغاز کرده ام تا با شروع لیگ آینده با آمادگی کامل در مسابقات حاضر شوم.

وی ادامه داد: دوست دارم به فوتبالم در تیم‌های تهرانی ادامه دهم؛ زیرا مشکلات خانوادگی ام اجازه حضور در شهرستان را به من نمی دهد.

وی تصریح کرد: علیرضا منصوریان سرمربی جدید پاس همدان از مربیان جوان و با دانش فوتبال ایران است که هر بازیکنی دوست دارد با او که تفکر جوانی دارد، کار کند.

برجلو با اشاره به ارتباط دوستانه اش با مایلی کهن، سرمربی سایپای کرج گفت: مایلی کهن نقش بسزایی در رشد فوتبال من داشته و من همیشه با این مربی ارتباط خوبی داشته و دارم.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد