شماره 14 پاس همدان میهمان روزنامه هگمتانه

هادی رمضانی: امیدوارم در پایان فصل جزء 5 تیم اول باشیم

علی ثقفی- میثم ناصرنژاد

هگمتانه – سرویس ورزش: هافبک جدید پاس همدان روز یکشنبه میهمان هگمتانه بود و به سؤالات ما پاسخ داد.

اگرچه قدری بد قولی کرد و با تأخیر در دفتر روزنامه حاضر شد، اما بسیار محجوب و دوست داشتنی نشان داد و به گرمی به سؤالات ما پاسخ داد که متن کامل این مصاحبه جهت آشنایی بیشتر با این بازیکن را به اطلاع دوستداران پاس می‌رسانیم:

 

  • خودت را به طور کامل برای خوانندگان معرفی کن؟

- هادی رمضانی متولد 20/4/1360 در شهرستان جهرم استان فارس هستم، مجرد و دارای دیپلم نقشه‌کشی صنعتی می‌باشم.

  • فوتبالت را از کجا شروع کردی؟

- ابتدا یک فصل در شاهین بوشهر به فوتبال پرداختم و از آنجا برای نیم فصل به دانشگاه آزاد (شهاب زنجان) پیوستم و 3 فصل هم در خدمت مقاومت سپاسی شیراز بودم، اکنون هم که در خدمت پاس همدان هستم.

  • با توجه به سنت به نظر می‌رسد که فوتبالت را خیلی دیر شروع کردی؟

- بله حق با شماست. من 24 ساله بودم که فوتبال رسمی را آغاز کردم که شروع آن داستان جالب و مفصلی دارد.

  • چه داستانی؟

- من تکنسین برق بودم و در عسلویه کار می‌کردم، کلاً در آنجا آچار فرانسه بودم؛ تراشکاری، پتروشیمی، نقاشی و نقشه‌صنعتی، همه و همه را انجام می‌دادم. در ساعت بیکاری در آنجا تفریحی فوتبال بازی می‌کردیم، تا اینکه یک روز یک نفر آمد و به من گفت که تو را به تیم‌های عربی می‌برم، اما میسر نشد و دیگر هرگز آن مرد را ندیدم. این مسأله باعث شد که انگیزه‌ام برای انجام فوتبال حرفه‌ای زیاد شود و به خودباوری برسم و به همین خاطر از طریق یکی از دوستان در تست تیم فوتبال شاهین بوشهر شرکت کرده و پذیرفته شدم. قبل از من فقط علی دایی و محمد نوری از فوتبالیست‌های حرفه‌ای ایران بودند که در سن بالای 22 سال فوتبال خود را شروع کرده‌اند.

  • مربیانت از ابتدا تا به حال چه کسانی بوده‌اند؟

- آقایان رضا وطنخواه، حمید کلری فرد، امیرحسین پیروانی، غلامحسین پیروانی، جواد منافی و کورش برمک

  • سابقه بازی ملی هم داری؟

- مدتی زیر نظر امیرحسین پیروانی در تیم ملی دانشجویان حضور داشته‌ام.

  • فوتبالت را بیشتر مدیون چه کسی هستی؟

- اول آن مرد که مرا به خودباوری رساند و الان هم نمی‌دانم کجاست و در مرحله دوم امیرحسین پیروانی که مرا از تیم دانشگاه آزاد به مقاومت سپاسی شیراز آورد.

  • چطور شد که به پاس همدان پیوستی؟

- از سالیان دور علاقه زیادی به پاس داشتم و از وقتی که این تیم به همدان منتقل شد و در ابتدای هر دو فصل قبلی از این تیم پیشنهاد داشتم، اما چون با مقاومت قرارداد داشتم مسؤولان نپذیرفتند و بعد از جدایی غلامحسین پیروانی از تیم مقاومت و اتمام قراردادم به پاس همدان پیوستم.

  • یعنی اگر غلام پیروانی در مقاومت می‌ماند به پاس نمی‌پیوستی؟

- ممکن بود در آن صورت یک فصل دیگر با این تیم قراردادم را تمدید کنم، چون علاقه زیادی به غلامحسین پیروانی دارم و او هم متقابلاً خیلی به من علاقه مند است.

  • از تیم‌های دیگر هم پیشنهاد داشتی و چرا پاس را انتخاب کردی؟

- پیشنهادات خوبی داشتم، از جمله اینکه پیکان، راه‌آهن و همین تیم شاهین بوشهر که قبلاً در آن بازی می‌کردم، مذاکراتی را با من داشتند. علت انتخاب پاس علاقه زیاد پاسی‌ها به جذب من و علاقه خودم به سبب 2 بار مسافرت به همدان به همراه تیم مقاومت بود. البته مقاومتی‌ها به من می‌گفتند به پاس نرو چرا که همدان خیلی سرد است و 10 ماه از سال برف می‌بارد، اما من تصمیم خودم را گرفته بودم و به پاس همدان پیوستم.

  • وضعیت پاس را در این فصل چگونه می‌بینی؟

- خدا را شکر وضعیت خوب است، فکر می‌کنم در یکی دو پست کمبود بازیکن دارند که ان‌شاءا... یارگیری می‌کنند و تیم تکمیل می‌شود.

  • چه جایگاهی را برای پاس در پایان لیگ نهم پیش‌بینی می‌کنی؟

- پیش‌بینی سخت است، اما امیدوارم جزء پنج تیم اول جدول بشویم.

  • شرایط و امکانات پاس همدان را در مقایسه با مقاومت چگونه ارزیابی می‌کنی؟

- به نظرم وضعیت پاس از نظر امکانات، زمین چمن و زیرمجموعه‌ها بهتر است.

  • قراردادت با پاس چند ساله است؟

- فعلاً داخلی یک ساله بسته‌ام، اما اگر توافق حاصل شود در هیأت فوتبال دو ساله ثبت می‌کنیم.

  • پست اصلیت دفاع چپ است- یا هافبک چپ؟

- چون سرعتم زیاد است هم در هافبک چپ و هم در دفاع چپ می‌توانم بازی کنم، در مقاومت در سیستم 2-5-3 هم در پست پیستون چپ بازی می‌کردم و هم در پست هافبک پشت سر مهاجمان.

  • به این ترتیب در ترکیب پاس جایگزین جواد شیرزاد خواهی شد، به نظر خودت می‌توانی به خوبی جای کاپیتان دوم فصل گذشته پاس را پر کنی؟

- من سعی خواهم کرد و با توجه به تجربیات خوبی که از سه سال بازی در لیگ برتر به دست آورده‌ایم فکر می‌کنم بتوانم جای او را پر کنم.

  • فصل گذشته چند گل زدی؟

- کلاً دو گل زدم که یکی در جام حذفی و یکی در لیگ برتر بود.

  • پاس گل چند تا دادی؟

- کلاً 8 پاس گل دادم که 3 تا با پرتاب اوت بود و 5 تا با سانتر، از آنجایی که پرتاب‌های بلندی را با دست ارسال می‌کنم از این جهت نیز می‌توانم در گلسازی مؤثر عمل کنم.

  • فکر می‌کنی با توجه به شایعات موجود اگر منصوریان سرمربی پاس شود، می‌تواند موفق باشد؟

- من بر این باور بودم که چون ایشان چند سال در تیم ملی بازی کرده و سابقه حضور در جام جهانی را نیز دارد می تواند موفق شود.

  • الگوی فنی و اخلاقی‌ات در فوتبال چه کسی است؟

- علی دایی مردی بود که در سخت‌ترین شرایط زندگی کرد، در سخت‌ترین شرایط وارد فوتبال ایران شد و در سخت‌ترین شرایط زندگی می‌کرد و به همین علت ایشان الگوی ورزشی من بوده و هستند و الگوی اخلاقیم نیز علیرضا منصوریان است.

  • از فوتبالیست‌های خارجی به کدام علاقه داری؟

- به کریستین رونالدو و تیری هانری خیلی علاقه‌مندم و به همین خاطر همیشه شماره 14 بر تن می‌کنم.

  • سقف آرزوهایت در فوتبال چیست؟

- آرزو دارم که لژیونر شوم و بتوانم در کنار بهترین‌های دنیا بازی کنم. از طرف دیگر امیدوارم که همیشه اخلاق خوبی داشته باشم که برازنده یک ورزشکار باشد.

  • به نظرت رمز موفقیت یک ورزشکار چیست؟

- به نظر من یک ورزشکار به سه شرط می‌تواند موفق شود:

1- توکل به خدا داشته باشد.

2- هرگز ناامید نشود.

3- سالم زندگی کند.

  • حرف آخر؟

_ از همه مسؤولان و مردم استان همدان می‌خواهم که از علیرضا منصوریان حمایت کنند؛ چرا که دلم روشن است او می‌تواند با پاس همدان موفق شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد